شوق حضور رای اولی های شهرستان فیروزکوه در پای صندوق‌های رای

به گزارش پایگاه خبری تورنه، تعدادی از رای اولی های شهرستان فیروزکوه، از شوق حضور خود در پای صندوق های رای و علت شرکت در انتخابات می گویند.

امر رهبری را لبیک گفته و در جهادِ کنونی شرکت میکنیم/ نمیگذاریم خونِ حاج قاسم و شهدا پایمال شود

یکی از رای اولی های فیروزکوه اذعان داشت: طبق سخن مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) که فرمودند “مظهر همراهی مردم با نظام جمهوری اسلامی، حضور در پای صندوق رای است” و با توجه به اینکه در حال حاضر جامعه ما در برهه حساسی قرار دارد، ما نوجوانان هم امر رهبری را لبیک گفته و در جهادِ کنونی شرکت میکنیم؛ نمیگذاریم خونِ حاج قاسم و شهدا پایمال شود و ادامه دهنده راه شهدا عزیز خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد: سعی ما این است که به فردی اصلح رای دهیم تا ان شاءالله بتواند وضع جامعه را به بهترین شکل سامان دهد، بتواند تغییرات مطلوبی به وجود آورد، ریشه های فساد را از بین ببرد و ان شاءالله زمینه ساز ظهور حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف شود.

ما باید به معنای واقعی کلمه برای حفظ حرم مقدس جمهوری اسلامی ایران بشتابیم

یکی دیگر از رای اولی های شهرستان فیروزکوه گفت: نسل چهارم و جوان انقلاب، همت و باکری و خرازی و جهان آراها را ندیده فقط از دلاوری و جان‌فشانی‌ های آنها شنیده، اما دست بریده‌ی سردار بزرگ اسلام و فداکاری و ایثار نجومی رزمندگان جبهه حق و امنیت به دست آمده توسط سربازان گمنام را دیده و با تمام وجود خود لمس کرده است.

وی تصریح کرد: به عنوان یک رای اولی که امروز جشن تکلیف سیاسی ما است، با حضور در پای صندوق‌های رای، وضعیت را به نفع مردم تغییر میدهیم و ان شاءالله اشتباهاتی که ۸ سال عقب ماندگی و نارضایتی به همراه داشت را جبران میکنیم.

این رای اولی اظهار داشت: ما باید به معنای واقعی کلمه برای حفظ حرم مقدس جمهوری اسلامی ایران بشتابیم و اعتراض خود به وضع موجود را با رای درست و مشارکت حداکثری نشان دهیم.

وی خاطر نشان کرد: صحبتم با عزیزانی که به هر دلیلی نمیخواهند رای بدهند فقط همین جمله کفایت میکند “جنتلمن های پشت میز مذاکره که همان تروریست‌های فرودگاه بغداد هستند میگویند رای بی رای…”؛ ما به دست بریده‌ی سردار دلها یک جان بدهکاریم، رای که چیزی نیست؛
به امید ایرانی قوی و سرافراز، به اصلح رای میدهیم.

با حضورِ خود در پای صندوق رای برای اولین بار، اجازه نمیدهم دشمن، برای آینده من و کشور من تصمیم بگیرد

یکی از رای اولی های فیروزکوه بیان داشت: همانطور که حضرت آیت الله خامنه ای رهبر عزیز، خطاب به ما رای اولی ها فرمودند “رای اولی ها در واقع با رای دادن خود جشن تکلیف سیاسی می گیرند” بنده از اینکه در این جشن شرکت کرده ام بسیار خوشحال هستم.

وی افزود: با حضورِ خود در پای صندوق رای، برای اولین بار، در تعیین سرنوشت کشور خود دخالت میکنم و اجازه نمیدهم افراد ناشایست و دشمن، برای آینده من و کشور من تصمیم بگیرند.

 

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا