مراسمات دهه امامت و ولایت در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود

به گزارش پایگاه خبری تورنه، حجت الاسلام حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در جلسه ستاد بزرگداشت عید غدیر و دهه ولایت، درخصوص رعایت پروتکل های بهداشتی، گفت: سلامتی بسیار مهم است، مسئولان باید نسبت به سلامت مردم احساس وظیفه کند؛ متاسفانه در سطح کشور و به ویژه در سطح شهرستان فیروزکوه درصد رعایت پروتکل های بهداشتی خیلی کم شده است.

وی تصریح کرد: پیشنهاد میکنم شبکه بهداشت و درمان و فرمانداری از همه ظرفیت ها برای تشویق مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی استفاده کنند و مانند دفعات قبل از ظرفیت بسیج مردمی در این زمینه استفاده شود؛ یک ماسک زدن کار سختی نیست که متأسفانه بسیاری از مردم نمی‌زنند.

امام جمعه فیروزکوه در ادامه با اشاره به مراسمات مهم پیشِ رو، بیان داشت: این مراسمات را نمیتوان تعطیل کرد، ما باید برنامه ریزی کنیم تا بسیاری از این مراسمات حتماً در فضای باز برگزار شود، شبکه بهداشت و مسئول آن برنامه، حتماً نظارت داشته باشند که مردم هم بحث فاصله گذاری و هم بحث پروتکل ها را رعایت کنند.

وی اظهار داشت: هدف ما این است که این ایام بزرگ داشته شود و فضای شور و نشاط در شهر ایجاد گردد، باید از همه ظرفیت ها استفاده شود؛ لذا در مصوبات تاکید شود که شهرداری های محترم و دهیاری ها به بحث فضاسازی شهر و روستا توجه کنند.

امام جمعه فیروزکوه افزود: اصناف ما پای کار بیایند، پرچمی نصب کنند.

حجت الاسلام حیدری درباره فعالیت ها در فضای مجازی و تولید محتوا در این ایام، اذعان داشت: باید از ظرفیت فضای مجازی بیشتر استفاده شود، اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی در این ایام بیشتر تلاش کنند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات در این ایام، گفت: مسابقات مختلفی میتوان برگزار شود، اداره ارشاد و هم اداره آموزش و پرورش ما میتواند برای مثال مسابقه نقاشی از ایام غدیر، دلنوشته و .. برگزار کند؛ جشن مجازی هم میتوانیم داشته باشیم.

امام جمعه فیروزکوه در ادامه با اشاره به بحث هزینه برنامه ها اظهار داشت: حق مشارکت اجتماعی صنایع و کارخانجات باید در مناسبت های شهرستانی مدیریت شود تا سهم هر بخش به درستی تعيين شود.

 

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا