گلایه شدید از وضعیت گردشگری شهرستان فیروزکوه/اداره صمت اقلام ضروری مردم را به موقع تأمین کند

به گزارش پایگاه خبری تورنه، حجت الاسلام والمسلمین حیدری امام جمعه فیروزکوه در خطبه های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته شهرستان گفت: یاد مرگ و قیامت، باعث می‌شود علقه انسان به دنیا کم شود و کمتر گناه کند، لذا پیامبر فرمود “زیرک ترین مردم کسی است که زیاد یاد مرگ کند و خودش را آماده تر کند.”

خطیب نمازجمعه فیروزکوه با اشاره به علل عمده قطعی برق بیان داشت: سه دلیل عمده قطعی برق، گرمای بی سابقه در نیم قرن اخیر و بالا رفتن مصرف برق، تداوم خشکسالی و از مدار خارج شدن نیروگاه های آبی و عمل نکردن دولت مستقر به تکلیف خود نسبت به ایجاد ظرفیت جدید نیروگاهی است.

وی خاطر نشان کرد: دولت باید شرایط کنونی را مدیریت کند تا فشار کمتری به مردم بیاید.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری اذعان داشت: برای کمک به هموطنان خود، حتی الامکان در مصرف برق صرفه جویی کنیم تا از این شرایط عبور کنیم.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه با اشاره به هفته عفاف و حجاب گفت: در حادثه گوهرشاد، تعداد زیادی از مردم برای دفاع از “عفاف و حجاب” به شهادت رسیدند تا این گوهر معنوی به بانوان ما برسد.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه خاطر نشان کرد: بانوان کارمند و رؤسای ادارات در جامعه الگو هستند و باید به مسئله “عفاف و حجاب” توجه زیادی داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری در ادامه تصریح کرد: انتصاب جناب مهندس کیا را به ریاست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تبریک میگوییم.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه درخصوص ظرفیت گردشگری در این شهرستان، بیان داشت: شهرستان فیروزکوه، بهترین ظرفیت گردشگری را دارد، ولی بخاطر کوتاهی و بی توجهی برخی مسئولان این فرصت بزرگ به یک تهدید تبدیل شده است.

وی افزود: در شرایط کنونی، شاهد آلوده شدن آب آشامیدنی مردم، زیان به اراضی کشاورزی و آسیب های فرهنگی و اجتماعی هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری درخصوص گلایه مندی مردم از وضعیت گردشگری در فیروزکوه خاطر نشان کرد: مردم از وضعیت گردشگری شهرستان به شدت گلایه مند هستند و انتظار دارند این وضعیت ساماندهی شود.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه اظهار داشت: انتصاب جناب مهندس حسینی را به ریاست اداره صمت شهرستان تبریک می‌گوییم.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: انتظار مردم این است که به بازار نظارت بیشتری شود و اقلام ضروری مردم به موقع تأمین شود.

 

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا