اجرای طرح آموزش بانوان فرهنگ یار ترافیک به منظور رعایت فرهنگ ترافیک و نقش بی بدیل بانوان در ارتقا این فرهنگ و اصول صحیح زندگی

به گزارش پایگاه خبری تورنه، سرهنگ ایرج کهریزی رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: در سال ۹۹ در حوزه شرق استان تهران، شهرستان فیروزکوه با لطف و عنایت خداوند متعال و تلاش همه همکاران بنده در مجموعه پاسگاه پلیس راه فیروزکوه، مسئولین شهرستانی، راهداری، اورژانس، هلال احمر و فرماندهی محترم انتظامی، رتبه اول کاهش تصادفات در شرق استان تهران مربوط به شهرستان فیروزکوه بود.

وی افزود: در سه ماهه امسال هم شاهد کاهش ۳۳ درصدی تصادفات فوتی در حوزه شهرستان فیروزکوه هستیم.

سرهنگ کهریزی درباره طرح آموزش بانوان فرهنگ یار ترافیک بیان داشت: این طرح به منظور رعایت فرهنگ ترافیک و نقش بی بدیلی که خانم ها و بانوان در ارتقا فرهنگ ترافیک، اصول صحیح زندگی، در بحث انتقال سواد، فرهنگ و بهداشت دارند نقش بسیار بی بدیلی است.

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران تصریح کرد: در این طرح آموزش به بانوان شاغل در دستگاه های اجرایی فرمانداری شهرستان فیروزکوه را داشتیم.

سرهنگ کهریزی گفت: امیدواریم که این طرح تداوم داشته باشد و بتوانند هم نسل حاضر را و هم نسل آینده را به آموزش های به روز خود انجام دهند که ان شاءالله ما شاهد ارتقا فرهنگ ترافیک و ارتقا انضباط ترافیکی در محورهای شرق استان تهران باشیم.

 

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا