اغلب شهرداران در شهرستان فیروزکوه غیربومی بوده اند/ می توان این مسئله را درصدی تاثیرگذار در کند بودن سرعت توسعه فیروزکوه دانست

مطهرنیا، شورای شهر ادوار و عضو هیئت مرکزی حزب موتلفه اسلامی شهرستان فیروزکوه، در گفتگو با پایگاه خبری تورنه، در خصوص بهره گیری از نیروهای بومی در سطح مدیران شهرستان، تصریح کرد: سابقه فعالیت ما در عرصه های مختلف نشان داده است نیروهای بومی دلسوزانه تر کار و در عملکردهای خود نیز باصاقت تر رفتار می کردند.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم بهره گیری از نیروهای بومی در رده های مدیریتی شهرستان، خاطر نشان کرد: نیروی بومی را مردم می شناسند، اگر مشکل و یا اشتباهی در تصمیم گیری خود داشته باشد در دسترس است و راحت می توانند با مسئول مربوطه در ارتباط باشند؛ فردی که بومی شهرستان است و بعنوان مسئول در شهرستان انتخاب می شود چون می داند مردم او را می شناسند تلاش دارد خطاها و تخلفات کمتری در فعالیت خود داشته باشد.

مطهرنیا بیان داشت: مدیران غیربومی ساکن در شهر نیستند و دسترسی شهروندان به این مدیران کمتر است؛ نتیجه ای که مدیر بومی در سطح شهرستان دارد مدیر غیربومی ندارد.

وی در ادامه بیان داشت: اغلب شهرداران در شهرستان فیروزکوه غیربومی بوده اند و می توان این مسئله را درصدی تاثیر گذار در کند بودن سرعت توسعه فیروزکوه دانست؛ البته نباید این مسئله را چشم پوشی کرد که در فیروزکوه درآمد شهر ناچیز است و این امر نیز در عدم پیشرفت هر موثر است.

مطهرنیا خاطرنشان کرد: مسلماً مدیر بومی با ظرفیت های شهر آشنایی بیشتری دارد و همین امر سبب می شود درآمد پایدار شهر را افزایش دهد؛ شهردارغیربومی باید با واسطه معاونین و مشاورین با شهر آشنا شود که این کار را سخت می کند.

 

 

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا