ما هر چه داریم از برکت مکتب عاشورا است/مراسمات عزاداری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود

به گزارش پایگاه خبری تورنه، حجت الاسلام حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در جلسه هم اندیشی با هیئت امنا هیئات مذهبی شهرستان فیروزکوه گفت: رسول خدا فرمودند که خداوند متعال برای شهادت امام حسین (ع) یک حرارت و سوز و گدازی در قلوب مومنین قرار داده که این حرارت هیچگاه سرد نمی‌شود.

وی افزود: یکی از صفات خداوند متعال هدایتگری است و پرچم هدایت خداوند، امام حسین (ع) است.

امام جمعه فیروزکوه خاطر نشان کرد: انقلاب ما هم در حقیقت در پرتو نهضت عاشورا بود که به بار نشست؛ ما هر چه داریم از برکت مکتب عاشورا است.

حجت الاسلام حیدری تصریح کرد: مردم علاوه بر غذای جسمی، نیاز به غذای روحی هم دارند، و ماه محرم فرصت گران قدری است؛ مراسمات عزاداری باید با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

وی درخصوص رعایت پروتکل های بهداشتی بیان داشت: برای رعایت پروتکل های بهداشتی، باید از همه ظرفیت ها استفاده شود؛ از بسیج و شبکه بهداشت میخواهیم که پای کار بیایند و مسئولین هیئات باید احساس وظیفه بیشتری کنند، باید تیم نظارتی داشته باشند که پروتکل ها به خوبی رعایت شود.

امام جمعه فیروزکوه در ادامه خاطر نشان کرد: فضای شهر، فضای عزاداری امام حسین علیه السلام باشد و از ظرفیت فضای مجازی هم به خوبی استفاده شود، به هرحال هیئات ما، فعالین رسانه ای و فرهنگی ما از فضای مجازی هم به عنوان یک ظرفیت عظیم کمال استفاده را ببرند.

 

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا