بزرگترین ضربه یک مسئول به کشور، این است که وعده دهد و عمل نکند

به گزارش پایگاه خبری تورنه، حجت الاسلام حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در خطبه‌های عبادی_سیاسی نمازجمعه این هفته شهرستان، گفت: از نشانه های انسان مؤمن، عمل به قول و وعده است.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه بیان داشت: بزرگترین ضربه یک مسئول، این است که وعده دهد و عمل نکند، زیرا بزرگترین سرمایه کشور، اعتماد عمومی است که خُلف وعده آن را از بین می‌برد.

حجت الاسلام حیدری در ادامه گفت: حضور مقتدرانه و عزت آفرین ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش در پهنه اقیانوس اطلس به دنیا ثابت کرد که ارتش و سپاه در قله های آمادگی قرار دارند و هرگونه اقدام علیه کشور را با جواب دندان شکن پاسخ خواهند داد.

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس اذعان داشت: دفاع مقدس نشان داد که اعتماد به جوانان راهگشاست، همچنین ثابت کرد که اگر مسئولان مردمی و در خط مقدم باشند، مردم همراهی خواهند کرد.

خطیب نمازجمعه فیروز‌کوه درباره عملکرد دولت سیزدهم عنوان کرد: در دولت جدید، در همین یک ماه، اقدامات ارزشمندی انجام شد؛ از جمله تسریع در امر واکسیناسیون، حضور میدانی در جمع مردم، برخی اقدامات در حوزه بورس، مسکن، گرانی بازار و… که ان شاء الله ثمرات آن به زودی مشاهده خواهد شد.

حجت الاسلام حیدری درخصوص پیاده روی اربعین اظهار داشت: پیاده روی اربعین بزرگترین اقدام فرهنگی در سطح جهانی است که همه باید با رعایت پروتکل های بهداشتی، آن را تقویت کنند.

امام جمعه فیروزکوه خاطر نشان کرد: از دولت محترم انتظار است که سفر اربعین را برای مردم تسهیل کند، هم هزینه سفر را به حداقل برسانند و هم ظرفیت زائرین حسینی را بالا ببرند.

 

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا