لزوم توجه متوازن به دروس و افزایش مهارت‌های فرهنگیان

به گزارش پایگاه خبری تورنه، کارگاه‌ آموزشی مدیریت کلاس درس تربیت بدنی به‌منظور کیفیت‌ بخشی به کلاس درس تربیت بدنی در دوره ابتدایی، به همّت معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش فیروزکوه و با تدریس کارشناس تربیت بدنی اداره کل و سرمربی تیم ملّی نوجوانان ایران در رشته سامبو، محمد جواد برزگر، و فرهنگی توانمند شهرستان فریبا باطبی و با مشارکت آموزگاران شهرستان در دو بخش نظری و عملی در آموزشگاه‌های گل‌های بهشت و باقرالعلوم (ع) فیروزکوه برگزار شد.

در این دوره مباحثی چون تحلیل ابعاد سواد حرکتی، بررسی به‌ کارگیری حقوق ورزشی در کلاس درس تربیت بدنی، اصول و مبانی استفاده از ابزار ورزشی در کلاس درس تربیت بدنی و حرکت پایه در مدارس ابتدایی مطرح می‌شود.

فاطمه سیر مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه با حضور در این کارگاه، ضمن قدردانی از زحمات دست اندرکاران و استقبال خوب آموزگاران، در جریان روش تدریس و مباحث ارائه شده در این دوره قرار گرفت.

وی در این بازدید ضمن تاکید بر لزوم توجه متوازن به دروس و افزایش مهارت‌های فرهنگیان گفت: این کارگاه‌های آموزشی در راستای توانمندسازی آموزگاران مقطع ابتدایی، آموزش و بازآموزی دانش تخصصی و اطلاعات علمی معلمان در رشته مهم علوم ورزشی و همچنین افزایش کارایی و اثربخشی آموزگاران در این درس، با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در شهرستان فیروزکوه برگزار شد.

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا