یکی از موانع پیشرفت فیروزکوه، عدم حمایت از نیروهای متعهد بومی است

به گزارش پایگاه خبری تورنه، حجت الاسلام حیدری امام جمعه فیروزکوه در خطبه‌های عبادی_سیاسی نمازجمعه این هفته شهرستان گفت: حسادت، ایمان و کارهای خوب انسان را نابود می‌کند.

وی افزود: انسان حسود بیشترین ضرر را به دنیا و آخرت خود می‌زند؛ یکی از مصادیق حسادت، زیرآب زدن دیگران به جای حمایت است.

امام جمعه فیروزکوه درباره یکی از موانع پیشرفت شهرستان فیروزکوه بیان داشت: یکی از موانع پیشرفت فیروزکوه، عدم حمایت از نیروهای متعهد بومی است.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به امر واکسیناسیون در شهرستان فیروزکوه عنوان کرد: روند واکسیناسیون در فیروزکوه‌، هم امر حمل واکسن، هم امر واکسیناسیون و هم امر حفاظت از مراکز واکسیناسیون در شهرستان فیروزکوه به خوبی انجام میشود که سزاوار است از شبکه بهداشت و درمان و نیروهای خدوم سپاه و بسیجیان غیور صمیمانه تشکر کنم.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه اظهار داشت: مردم فیروزکوه از گرانی برخی اجناس و عدم نظارت مناسب به بازار گلایه دارند.

حجت الاسلام حیدری در ادامه با اشاره به اتفاقات در افغانستان، گفت: اتفاقات افغانستان نتیجه بیست سال حضور اشغالگری آمریکا است.

وی تصریح کرد: نقشه آمریکا در منطقه، ایجاد تنش و درگیری و تجزیه کردن کشورها است تا تعدادی کشور کوچک و ضعیف تشکیل شود و به راحتی کشورها را چپاول کند.

امام جمعه فیروزکوه بیان داشت: تنها راه نجات کشور دوست و برادر افغانستان، آرامش و اجتناب از درگیری و گفتگوی بین الافغانی و تشکیل دولت فراگیر ملی است.

حجت الاسلام حیدری خاطر نشان کرد: ایران اسلامی، ملت عزیز افغانستان را فراموش نخواهد کرد و بارها ثابت کرده که طرفدار مردم عزیز افغانستان است.

وی عنوان کرد: عدم دخالت ایران در درگیری افغانستان، به خاطر فروکش شدن تنش های منطقه است؛ جمهوری اسلامی باهوش تر از این است که در جنگ منطقه ای و نقشه آمریکا وارد شود.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه گفت: سرنوشت افغانستان باید به دست خود مردم این کشور رقم بخورد و همه گروه ها و قومیت ها در اداره کشور حضور داشته باشند و جمهوری اسلامی هم در کنار مردم افغانستان و حامی آنها خواهد بود.

 

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا