مهمترین دستاورد حماسه ۹ دی، خاموش شدن شعله فتنه در کشور بود

به گزارش پایگاه خبری تورنه، سرگرد پاسدار محمد حیدری منش فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فیروزکوه در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در جمع مردم بخش ارجمند، گفت: امروز بواسطه ایام الله فرصتی است که حوادث و مناسبت‌های تاریخی گذشته کشور را مرور کنیم و دستاوردهایمان را به نسل جوان منتقل کنیم.

وی افزود: برخی در سال ۸۸ با حمایت استکبار جهانی وضعیت را به سویی کشاندن که کشور چندماه درگیر آشوب و اغتشاش بود و نهایتاً نیز مشخص شد که هدف دشمن ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه ادامه داد: مردم سراسر کشور در روز ۹ دی برای نمایش عشق به ولایت و پایان بخشی به آشوب‌های هشت ماهه در کشور به میدان آمدند و مهر سلامت نظام را تأیید کردند.

دکتر حیدری منش با بیان اینکه، اقدامات سران فتنه در سال ۸۸ با حمایت دشمنان ایران صورت و مورد حمایت رسانه‌های صهیونیستی و منافقین قرار گرفت، مهمترین دستاورد حماسه ۹ دی را خاموش شدن شعله فتنه در کشور، عنوان و تصریح کرد: این حرکت مردم ایران، عظمت و شکوه جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشت.

وی در بخش دیگری از سخنانش با گرامیداشت یاد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و با اشاره به جایگاه این سردار رشید در حرکت انقلاب اسلامی تأکید کرد: شهید سلیمانی از زمانی که وارد سپاه پاسدار انقلاب اسلامی شد، به مبارزه با گروهک‌های منطقه کردستان پرداخت و در ادامه نیز با شروع توطئه تجزیه طلبی استان‌های شرقی کشور، با ضد انقلاب مبارزه کرد و به عنوان اولین فرمانده نیروهای اعزامی از استان کرمان در مناطق جنوب حاضر شد. شجاعت و درایت وی باعث شد که در سنین جوانی فرماندهی یکی از لشکرهای خط شکن سپاه پاسداران را بر عهده بگیرد و در جبهه حق علیه باطل همراه با سردار شهید احمد کاظمی و حاج حسین خرازی در عملیات‌های مختلف شرکت کند.

فرمانده سپاه فیروزکوه در ادامه با اشاره به اینکه شهید سلیمانی در سال ۱۳۷۸ مسئولیت فرماندهی سپاه قدس را بر عهده گرفت و توسعه جبهه مقاومت در مقابل اقدامات دشمنان در منطقه را رغم زد و در ادامه توانست تمامی نقشه‌های استکبار جهانی در منطقه را خنثی کند، افزود: وی با همکاری جبهه مقاومت و الگو گیری از شیوه نبرد در دفاع مقدس، توانست گروهک تروریستی که حمایت کشورهای حاشیه خلیج فارس و آمریکایی‌ها را به همراه داشت منهدم کند. این اقدامات، حاصل جهاد شبانه روزی و ایثار خالصانه سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود.

وی تاکید کرد: امروز ندای مقابله با استکبار ستیزی و خروج آنها از منطقه، ثمره تلاش و جهاد خالصانه شهدای مدافعان حرم و محور مقاومت است. امیدواریم در آینده‌ای نزدیک، شاهد خروج منفعلانه استکبار جهانی از منطقه باشیم.

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا