در مسیر بیانیه گام دوم باید از شهدا الگو بگیریم

به گزارش پایگاه خبری تورنه، سرگرد پاسدار محمد حیدری منش، فرمانده سپاه ناحیه فیروزکوه در نخستین یادواره شهدای جبهه مقاومت گردان امام حسین (ع) و سید الشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی در فیروزکوه، تصریح کرد: این برنامه حاصل تلاش ها و پیگیری های عزیزان بسیجی ماست که رویش های انقلاب هستند، همان کسانی که شهید سلیمانی آرزو داشت این طور زنده انقلاب را دنبال کنند.

وی در ادامه افزود: این اولین قدم است که یاد عزیزانی را گرامی بدارند، که چراغ راه ما هستند؛ عزیزانی که رویش های انقلاب بودند، شهدای مدافع حرم در کنار سیدالشهدای مقاومت جنگیدند تا ما امروز با آرامش در اینجا یاد آنها را گرامی بداریم.

سرگرد پاسدار حیدری منش خاطرنشان کرد: اگر در دهه بصیرت در سالروز شهادت سردار سلیمانی این مراسم برگزار شد، هدف این است که سیره شهدا را ترویج دهیم و برای نسل های بعد این یادگار را برجای بگذاریم که راه شهیدان باید زنده بماند و در مسیر شهیدان باید حرکت کرد.

فرمانده سپاه ناحیه فیروزکوه در ادامه بیان داشت: اگر قرار است در بیانیه گام دوم در مسیری که تحقق تمدن اسلامی ترسیم شده، قدم برداریم، باید از شهدا الگو بگیریم؛ شهیدان عزیز ما ماندگار شدند، نه تنها به دلیل شهادت بلکه به دلیل حیات خود ماندگار شدند؛ شهید سلیمانی در حیات خود زمینه های خدمت به مردم، پیگیری دغدغه های مردم، حضور در صحنه های مختلف در بحران هایی همچون سیل، زلزله و غیره را ایجاد کرد و نشان داد می توان هم دلاور جبهه نبرد بود و هم همدرد مردم در بحران های طبیعی و مشکلات .

وی همچنین اذعان داشت: سردار سلیمانی با شهادت خود ماندگار شد و مکتب شهید سلیمانی شکل گرفت؛ به تعبیر رهبر انقلاب شهید سلیمانی دو ویژگی شاخص اخلاص و صدق داشت؛ اگر به صدق شهید سلیمانی رجوع کنیم می بینیم اهل تظاهر و ریا، اهل دیده شدن نبود؛ شهید سلیمانی الگوی همراهی و همدلی با نیازمندان و دردمندان بود.

سرگرد پاسدار حیدری منش افزود: اگر به الگوی اخلاص شهید سلمانی رجوع کنیم می بینیم ایشان کاری را جز برای رضای خدا انجام نمی داد.

فرمانده سپاه ناحیه فیروزکوه با اشاره به بیانات رهبر انقلاب تاکید کرد: برای دشمنان انقلاب اسلامی شهید سلیمانی خطرناک تر از سردار سلیمانی است و این برای ما مایه مباهات است که پیرو مکتب شهید سلیمانی هستیم؛ امیدوارم در مسیر عمل به سیره شهدا و پیروی از منویان مقام معظم رهبری بتوانیم الگوهایی که مدنظر شهدا بود، در زندگی جاری کنیم که این الگوها و این مسیر راه سعاد و خوشبختی را برای جامعه ما بهمراه دارد.

وی در پایان اشاره داشت: در زمانی که عده ای در کشور زمزمه می کردند کاری به امریکا نداشته باشید در حالی که ملت در سوگ سردار می گریست، مقتدرانه پایگاه نظامی امریکا با موشک های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شخم زده شد؛ اقتدار انقلاب اسلامی این بود که حمله ای به پایگاه امریکایی داشتند و امریکا جرات نکرد تیری به سمت ایران اسلامی شلیک کند؛ این مکتب شهید سلیمانی و اقتداری است که از شهید سلیمانی ها داریم.

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا