فرمانداری‌ها محدودیت‌های کرونایی حوزه ورزش در استان تهران را اعلام می‌کنند

به گزارش پایگاه خبری تورنه، رضا خرم اظهار داشت: مجموعه های ورزشی پایتخت و استان تهران تعطیل نیستند و با رعایت پروتکل های بهداشتی و تب سنجی به موقع، استفاده از این اماکن امکان پذیر است.

وی بیان کرد: درباره اعمال محدودیت های کرونایی ما تابع تصمیم ستاد ملی کرونا و اعلام فرمانداری های استان خواهیم بود؛ اما در حال حاضر باشگاه ها و اماکن ورزشی در هر سانس می توانند ۵۰ درصد از ظرفیت خود را به ورزشکاران اختصاص دهند.

رییس کارگروه اماکن و فضاهای ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران افزود: طی ۱۰ روز گذشته ۹۵ بازدید سرزده از اماکن ورزشی استان تهران انجام شده که ۱۷ باشگاه اخطار تذکر (مرحله نخست) دریافت کردند.

به گفته خرم بیشتر این اخطارهای بازرسان مربوط به رعایت نشدن به موقع دستور العمل و پروتکل های بهداشتی بوده است.

وی همچنین از ارایه مجوز و موافقت اصولی با تاسیس ۲۳ مجموعه جدید ورزشی که بیشتر در رشته های بدنسازی، آمادگی جسمانی و رزمی فعالیت می کنند خبر داد.

رییس گروه اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان در پاسخ به این سوال آیا بیمه های ورزشی می توانند هزینه درمان ناشی از ابتلا به بیماری کرونای ورزشکاران را پوشش دهند، گفت: چنین تعرفه ای برای بیمه شدگان ورزشی وجود ندارد، اما بیشتر بیمه ها تنها حوادث ناشی از ورزش را تحت پوشش قرار می دهند./ایرنا

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا