من اجازه دادم قرارداد تاجیکی‌ها ثبت شود / با پول من کل پول برانکو را دادند

به گزارش پایگاه خبری تورنه، «علیرضا بیرانوند» دوشنبه شب در گفت و گویی تلویزیونی در خصوص بیانیه باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: وقتی بیانیه پرسپولیس را دیدم بسیار ناراحت شدم. آن کسی که این بیانیه را نوشته عصبی بوده است. من هم شرایط پرسپولیس را درک می کنم و امروز هم بازی داشتند اما ناراحتی هواداران را نباید گردن کسی بیندازند که سال ها در آنجا زحمت کشیده است.

وی افزود: زمانی که به پرسپولیس آمدم بیشتر دیده شدم و افتخارات زیادی بدست آوردم و از این تیم ممنونم و تا الان هم به هواداران عزیز ثابت کردم که چقدر این تیم را دوست دارم. هنوز هم عکس پروفایل اینستاگرامم برای زمان پرسپولیس است و این نشان می دهد که چقدر این تیم را دوست دارم.

دروازه بان سابق پرسپولیس تصریح کرد: چهار سال در آنجا زحمت کشیدیم و جنگیدیم تا قهرمانی بدست آوریم. شاید خیلی ها بگویند بیرانوند میلیاردر است اما قرارداد سال اول من ۹۰۰ میلیون تومان بود. سال دوم یک میلیارد و دویست و سال سوم سه میلیارد و خورده ای. من آدم روراستی هستم و همه حرف هایم را با صراحت می زنم. سال چهارم هم پول نگرفتم و الان به شکایت رسیده است. بیشتر از ۴ و ۵ میلیارد پول نگرفتم اما تا الان ۲۰ میلیارد به خزانه باشگاه ریخته ام و کسی که این بیانیه را نوشته، می خواهد من را جلوی هواداران قرار دهد.

بیرانوند افزود: در سال آخر به خاطر پرسپولیس پنج بازی آخرم را رها کردم تا با پول من، پول برانکو داده شود و زمانی که این کار را کردم، باشگاه نامه زد که بیرانوند نمانده بازی کند و باید از قراردادش کم شود. آن ها نامه داده بودند که حاضریم بیرانوند با بلژیک بیاید. هفته های آخر تشریفاتی بوده است. چرا این نامه را زدند؟ این موضوع واقعا ناراحت کننده است.

وی ادامه داد: باشگاه این همه وقت داشته که شکایت کند و انقدر وکیل خوب بگیرد تا پول من از ۵ میلیارد به ۲ میلیارد برسد و در آخر باز هم برای آن دو میلیارد به کمیته استیناف شکایت کرده است. من که گفته بودم بیایید توافق کنیم. شما که این همه وقت داشتید و به دنبال شکایت من رفتید چطور وقت نداشتید با وکیل من صحبت کنید. من از هیچ کسی ترس ندارم. آقای صدری چند بار به شما گفتم که از صندلی خود می ترسید؟ گفتم مشکل ما مدیران ترسو هستند چون نمی دانند در آینده چه اتفاقی برای شما میفتد.

ملی‌پوش فوتبال کشورمان تصریح کرد: همین بازیکنان تاجیکستانی که باشگاه گرفته، خودم به فدراسیون اجازه دادم تا این قرارداد ها ثبت شود. بعد از آن باز هم به علی عطایی معاون مالی باشگاه زنگ زدم. بالای ۲۰ خط نوشتم و از او التماس کردم. آقای رضا درویش من چند بار با شما صحبت کردم که پولم را بریزید؟ بازیکنانی در تیم ها اعتصاب می کنند و نمی روند سر تمرین اما من ۲ راه داشتم که یا التماس کنم یا شکایت کنم.

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا