شکوه چهل و سومین جشن ایستادگی و استواری انقلاب اسلامی در فیروزکوه

به گزارش پایگاه خبری تورنه، به دلیل شرایط قرمز کرونایی حاکم بر فیروزکوه و بر اساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا، امکان برپایی راهپیمایی حضوری مردم در این شهرستان وجود نداشت و با برنامه ریزی صورت گرفته، شهروندان فیروزکوهی امسال با شرکت در مانور خودرویی بار دیگر پایبندی به آرمان‌های انقلاب را با حضور حماسی خود ابراز کردند.

خودروهای شرکت کننده در این مانور مزین به پرچم جمهوری اسلامی بود و تصاویر شهدای انقلاب، دوران هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم بر روی خودروها نصب شده بود.

بسیاری از کودکان که به همراه خانواده‌های خود در این مراسم شرکت کرده بودند، دست‌نوشته‌هایی در حمایت از انقلاب و ادامه راه پدران خود و پرچم جمهوری اسلامی ایران را به عنوان نماد اقتدار در دست گرفته بودند.

شرکت کنندگان در این مراسم با شکوه پس از عبور از مسیر خیابان پاسداران، مقابل مسجد امام حسین (ع) فیروزکوه اجتماع کرده و پرچم آمریکا و اسرائیل را به عنوان نماد استکبار جهانی به آتش کشیدند.

در پایان این مراسم، شرکت کنندگان ضمن شرکت در نماز عبادی و سیاسی جمعه با قرائت بیانیه‌ای، ضمن تأکید بر لزوم مقاومت در برابر زیاده‌خواهی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، پایبندی هر چه بیشتر بر آرمان‌های انقلاب اسلامی از سوی مردم و مسئولان را خواستار شدند.

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا