هر کجا مردم پای کار بودند مشکلات رفع شد

به گزارش پایگاه خبری تورنه، سید عباس جوهری در مصلی شهرقدس اظهار داشت: کارتر رئیس جمهور وقت آمریکا دی ماه ۱۳۵۶ در سفر خود به ایران گفته بود که ایران جزیره ثبات ما در منطقه است و به نوعی اعلام کرد که ایران برای ماست و کسی نمی‌تواند نگاه چپ به حکومت شاهنشاهی داشته باشد.

وی با اشاره به علت این سفر و احساس خطر آن‌ها در خصوص انقلاب اسلامی، افزود: در چنین روزی و در کمتر از یک سال از آن سفر و پس از قیام ملت ایران در شهرهای مختلف، انقلاب اسلامی ملت ایران به پیروزی رسید و باید ببینیم چه اتفاقی افتاد که این انقلاب به پیروزی رسید و معادلات بین‌المللی را برهم زد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران با اشاره به بیانات رهبری انقلاب در مورد ضرورت و تکلیف جهاد تبیین و انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی، عنوان کرد: امروز باید به جوانانمان بگوییم چه اتفاقی افتاد و اگر ما نگوییم، دستگاه تبلیغاتی دشمن تحریف خواهد کرد و یکی از رویکردهای دشمن از بین‌بردن حافظه تاریخی ملت‌ها است.

جوهری با اشاره به وظیفه سنگین امروز جهاد تبیین بر دوش ریش‌سفیدان در تبیین انقلاب و امام، گفت: امروز گرامیداشت ۲۲ بهمن، گرامیداشت یکی از بزرگترین معجزات الهی است و به فرموده امام(ره) انقلاب اسلامی عهدنامه‌ای الهی بود، است و خواهد بود و این انقلاب اسلام و قرآن را زنده کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز باید جوانان امام خمینی(ره) را دوباره بشناسند، ادامه داد: ما معتقدیم این انقلاب برنامه الهی بود و امروز تمام دشمنان نسبت به پیش‌بینی‌های مقام معظم رهبری هراس دارند و ما نباید نگاه عرفانی و معنوی به انقلاب اسلامی را از دست دهیم و به گفته بزرگان پرچم این انقلاب قطعا به دست صاحب اصلی خود، حضرت ولیعصر(عج) خواهد رسید.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران خاطرنشان کرد: امروز تبیین و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی که ثمره خون شهدای بسیاری است، از وظایف ماست و ما در جنگ تحمیلی با دست خالی در برابر دشمن دفاع کردیم.

جوهری عنوان کرد: ما برای دفاع و پس‌گرفتن ذره ذره خاک خود خون دادیم و خون دل‌ها خوردیم، درست است که مشکلات و ضعف‌هایی وجود دارد و آمارهای اقتصادی و معیشتی به دلیل کم‌کاری برخی آقایان نامطلوب است و ما باید پاشنه همت را برای خدمت به مردم بر بکشیم و بزرگترین قدم برای حفظ دستاوردهای انقلاب، حفظ سرمایه‌های اجتماعی و مردم هستند.

وی ادامه داد: امروز باید به مردم اعتماد کنیم و هر جا آن‌ها پای کار بودند مشکلات برطرف شده است و به فضل الهی این مسیر آغاز شده و باید آوارهای اقتصادی را با تلاش شبانه‌روزی از مسیر برداریم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران تصریح‌کرد: امام خودباوری را به این ملت هدیه کرد و ما برای احیای اسلام قیام کردیم و امروز انقلابی‌بودن یعنی در خدمت مردم‌ بودن، تلاش مجاهدانه و پرهیز از اشرافی‌گری است.

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا