سیستم نوبت دهی ناوگان حمل و نقل سنگین شهرستان فیروزکوه الکترونیکی خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری تورنه، قاسم کمالی گفت: صبح امروز جلسه ای مشترک با حضور نماینده اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان، اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی موسسات حمل و نقل، مدیران و کاربران شرکت های حمل و نقل و نمایندگان واحدهای تولیدی شهرستان در محل تالار آذین شهرستان فیروزکوه برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه منضبط نمودن سیستم نوبت دهی و اعلام بار صنعت حمل و نقل شهرستان از مطالبات دیرباز شرکت های حمل و نقل بوده است تصریح کرد: شرکتی دانش بنیان و مورد تأیید اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران، مجری راه اندازی و پیاده سازی این سیستم در شهرستان فیروزکوه شده است.

دبیر انجمن موسسات و شرکت های حمل و نقل شهرستان فیروزکوه چگونگی انجام این مهم را تشریح کرد و گفت: تمامی شرکت های حمل و نقل، رانندگان و واحد های تولیدی به این بستر مجازی مبتنی بر اینترنت مجهز که طی آن به صورت روزانه اعلام بارهای شرکت های حمل و نقل در آن انجام و در پی آن رانندگان نوع کالا و صاحب کالا را انتخاب و بعد از دریافت بارنامه از جانب شرکت حمل و نقل برای بار زدن به واحد تولیدی مراجعه می کنند.

کمالی راه اندازی چنین سیستمی را عاملی در راستای انضباط و پویایی صنعت حمل و نقل شهرستان دانست و گفت: یقینا با راه اندازی این سیستم دست سودجویان و قانون گریزان کوتاه خواهد شد.

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا