هیئت امنای آرامستان های شهر فیروزکوه تشکیل شد

به گزارش پایگاه خبری تورنه، با توجه به درخواست های شهروندان مبنی بر ساماندهی وضعیت آرامستان ها و بند 1 مصوبه شماره 49 مورخ 1400/10/28 شورای اسلامی شهر فیروزکوه و تأییدیه کمیته انطباق فرمانداری، هیئت امناء آرامستان های شهر فیروزکوه تشکیل شد.

بر اساس مصوبه در ترکیب اعضای این هیئت امناء شهردار و معاون خدمات شهری شهرداری به عنوان دو عضو از شهرداری، رئیس شورای اسلامی شهر و نماینده شورای اسلامی شهرستان در استان تهران به عنوان دو عضو از شورای اسلامی شهر و 8 نفر از معتمدان شهر حضور دارند.

هیئت امنای آرامستان های شهر با هدف ساماندهی وضعیت آرامستان ها و ارائه راهکارهای مشارکت شهرداری و شهروندان در تهیه طرح ساماندهی و اجرای آن، انتظام بخشی، وضع مقررات و دستورالعمل آرامستان های سطح شهر، استفاده از ظرفیت کارشناسان و خیرین برای اجرای طرح ساماندهی و نظارت بر احداث و توسعه آرامستان های مورد نیاز فیروزکوه، تشکیل شده است.

آقایان علیرضا صادقی و حسین شجاع از شهرداری، آقایان محمدرضا شهرآشوب و نیما سراج از شورای اسلامی شهر، آقایان سید علی اکبر حسینی، سید بابا حسینی، کاووس سراج، سید مجتبی کابلی، علی اسکندری، سهراب اسفندیار، مرتضی عموزاده و سرکار خانم افسر تیموری از معتمدان شهر طبق وظایف مشخص شده به عنوان اعضای هیئت امناء آرامستان های شهر فیروزکوه انتخاب شدند.

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا