انتقاد شهروندان از تأکید برخی از رانندگان تاکسی های درون شهری فیروزکوه به سرویس دهی دربست

خبرنگار:

سید مسعود حسینی
برخی از شهروندان در پیامی خواستار برخورد با برخی از رانندگان تاکسی های درون شهری فیروزکوه که نسبت به سرویس دهی دربست تأکید دارند، شدند و مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری فیروزکوه نیز به درخواست شهروندان پاسخ داد.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، اخیرا تعدادی از شهروندان در پیام های جداگانه مراتب گله مندی خویش از تأکید برخی از رانندگان تاکسی های درون شهری فیروزکوه به سرویس دهی دربست را ابراز داشتند و خواستار رسیدگی و برخورد با چندین رانندگانی شدند.

مهدی باطبی مدیر عامل سازمان حمل و نقل شهرداری فیروزکوه در پاسخ به انتقاد شهروندان گفت: متأسفانه تعداد انگشت شماری از رانندگان تاکسی های درون شهری اقدام به چنین کار نادرستی می کنند و این موضوع از نگاه قوانین و دستورالعمل های سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری تخلف است.

وی افزود: ضمن تذکر به رانندگان ناوگان درون شهری برای رعایت این موضوع برای ۴ نفر از رانندگان خاطی در کمیته انضباطی واحد تاکسیرانی سازمان نیز پرونده تخلف تشکیل شده‌است.

باطبی همچنین خاطر نشان کرد: به دلیل برودت هوا طی تعاملی با رانندگان مقرر گردید در باره زمانی تکمیل مسافر، شهروندان به جای انتظار در صف تاکسی در خودرو سوار شوند.

پیش از این شهردار فیروزکوه در مصاحبه ای گفته بود: برچسب تعرفه کرایه بر روی تاکسی ها نصب شده و مسافرانی که از سرویس دهی تاکسیرانی رضایت ندارند و یا نسبت به مواردی شکایت دارند می توانند با شماره رسیدگی به شکایات که بر روی برچسب درج شده تماس گرفته و موارد را گزارش دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

از طریق
خبرنگار: سید مسعود حسینی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا