لزوم انجام برنامه های اثر بخش در هفته بسیج / در مناسبت ها به دنبال رفع تکلیف نباشیم

خبرنگار:

سید مهرداد حسینی
فرماندار فیروزکوه با تأکید بر انجام برنامه های اثر بخش در هفته بسیج گفت: نباید بحث برگزاری این مناسبت ها تبدیل به یک رفتار معمول و یک سری برنامه های مشخص و بی هدف تبدیل شود چرا که نباید به دنبال رفع تکلیف باشیم بلکه باید با انجام هوشمندانه تکالیف به اهداف مدنظر دست یابیم.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، محمد حیدری منش در جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته بسیج گفت: همه ما به اهمیت بسیج و اقدامات داوطلبانه مردم که بر اساس فرموده امام راحل به شجره طیبه تعبیر نمودند، واقف هستیم و همه ما در این زمینه مسئولیت و تکلیف داریم و لازم است تا در برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم های این هفته تلاش نموده و در برنامه ها حضوری فعال داشته باشیم.

فرماندار شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه همه ما افتخار عضویت در این سازمان مردمی را داریم افزود: در طول سالیان گذشته امام راحل و مقام معظم رهبری فرمایشات متعددی را در رابطه با فرهنگ بسیجی بیان داشته و رهنمودهای بسیاری نیز ارائه فرمودند که با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب باید تلاش کنیم مسیری را که رهبر معظم انقلاب ترسیم نمودند، در آن مسیر قرار گرفته و آن را اجرا کنیم در واقع باید پیام معظم له را به جوانان منتقل نموده و این موضوع نباید مغفول بماند.

وی با تأکید بر انجام برنامه های اثر بخش در هفته بسیج خاطر نشان کرد: نباید بحث برگزاری این مناسبت ها تبدیل به یک رفتار معمول و یک سری برنامه های مشخص و بی هدف تبدیل شود چرا که به دنبال رفع تکلیف نیستیم بلکه باید با انجام هوشمندانه تکالیف به اهداف مدنظر دست یابیم.

حیدری منش اظهار داشت: هویت و پویایی بسیج همانند یک رود خروشان جاری است لذا باید تلاش کنیم این رود جوشان و خروشان باقی مانده و به حرکت خود با صلابت و اثربخش ادامه دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا