نهضت ساماندهی زیرساخت های شهری مسکن مهر فیروزکوه ادامه دارد

خبرنگار:

طاهره حاجی مزدارانی
به همت مهندس صادقی شهردار پرتلاش و عملگرای فیروزکوه و همراهی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان، نهضت ساماندهی زیرساخت های شهری و آسفالت معابر در مسکن مهر تا ساماندهی کامل شهرک آل یاسین ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، علیرضا صادقی شهردار فیروزکوه در گفتگویی با خبرنگاران گفت: نهضت آسفالت با پیش بینی 16 هزار متر مربع که شامل اجرای آسفالت معابر اصلی و فرعی است، از زمان تحویل در شهرک آل یاسین آغاز شد که در سال اول 3236 متر مربع و در سال دوم 12610 متر مربع آسفالت شد.

شهردار فیروزکوه افزود: پیاده روسازی و کف پوش نزدیک به 2000 مترمربع توسط شهرداری و 1000 مترمربع با مشارکت شهروندان اجرایی شده و جدول گذاری بیش از 3000 متر طول تاکنون در معابر شهرک مسکن مهر انجام شده است.

وی بیان داشت: از همان روزهای اولیه واگذاری شهرک مسکن مهر به شهرداری به واسطه ی درخواست های مکرر و به حق مردم شریف ساکن شهرک، عملیاتی همچون جدول گذاری معابر، رنگ آمیزی جداول، آسفالت، درختکاری، اجرای بتن، تسطیح و شن ریزی پارکینگ ها و احداث پارک را شهرداری در دستور کار خود قرار داد.

صادقی ادامه داد: احداث دو پارک و نصب وسایل بازی کودکان و ایجاد فضاهای سبز شهری موجب نشاط در کودکان و به‌وجود آمدن محیطی زیبا و ایمن برای فضای تفریحی کودکان و خانواده ها شد و پیش بینی شده در آینده نزدیک پارک سوم نیز عملیات اجرایی آن آغاز شود.

شهردار تأکید کرد: این پروژه ها با اعتبارات استانی و داخلی شهرداری انجام شده و با توجه به بودجه مالی محدود شهرداری و حجم زیاد عملیات عمرانی در شهرک مسکن مهر، همچنان عملیات عمرانی در این شهرک در حال اجرا می باشد و ادامه خواهد داشت، این امر می‌طلبد دستگاه‌های مرتبط و نهاد های مردمی نسبت به همکاری با شهرداری اهتمام ورزند تا مسکن مهر به جایگاه اصلی خود برسد.

وی ضمن تقدیر از استاندار تهران و همراهی نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان در پیگیری و تخصیص اعتبارات استانی و زحمات پرسنل خدوم شهرداری در اجرای پروژه ها اعلام کرد: نهضت آسفالت در شهرک مسکن مهر متوقف نمی شود و هر معبری که کاربرد تردد عمومی داشته باشد آسفالت خواهد شد.

وی افزود: طبق اصول فنی و مهندسی اجرای آسفالت در یک منطقه تابع شرایط و مقررات خاصی مانند دمای زمین، دمای محیط و دمای آسفالت است که عدم رعایت این شرایط اجرای آسفالت را بی ثمر کرده و باعث تخریب سریع آسفالت خواهد شد.

صادقی اذعان داشت: به علت شروع فصل سرد و عدم وجود شرایط فنی، آسفالت و جدول گذاری متوقف شد و به محض ایجاد شرایط لازم و در اسرع وقت جهت اجرای آسفالت و ادامه جدول گذاری بودجه تخصیص داده خواهد شد و اهالی مسکن مهر شهرک آل یاسین از این حیث نگرانی نداشته باشند.

از طریق
خبرنگار: طاهره حاجی مزدارانی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا