پیش بینی ۱۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در فیروزکوه

خبرنگار:

طاهره حاجی مزدارانی
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) فیروزکوه گفت: در هفته بسیج امسال بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، سرهنگ پاسدار محسن رحیمی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران فیروزکوه ضمن تشریح برنامه‌های هفته بسیج اظهار کرد: در هفته بسیج امسال در مجموع ۱۰۰ عنوان برنامه با شعار بسیج خدمت گذار ملت است در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در سطح پایگاه های بسیج شهری و روستایی این شهرستان برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: ادای احترام و تجدید میثاق با آرمان‌ های شهدا، غبارروبی مزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهیدان و ایثارگران و ارائه برنامه‌های فرهنگی در قالب جهاد تبیین از جمله برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان فیروزکوه خواهد بود.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) فیروزکوه در ادامه با اشاره به اقدامات بسیج طی یکسال گذشته بیان داشت: رسیدگی به مشکلات مردم در سطح شهر و روستا، برگزاری کارگاه های پیشگیری از اعتیاد، کارگاه های روشنگری ازدواج آسان و فرزندآوری، اهدای جهیزیه برای اقشار کم درآمد و آسیب پذیر، حمایت و صیانت از خانواده های زندانیان، ارائه مشاوره های مختلف در زمینه های ازدواج، طلاق، تحصیلات و اعتیاد توسط مشاوران بسیج، راه اندازی کارگروه اجتماعی هیئت های اندیشه ورز، توزیع ۶ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و محرومین، اهداء ۶ سری جهیزیه در بین نوعروسان، توزیع ۳۵۰ پک نوشت افزار در بین دانش آموزان محروم، ارائه وام اشتغالزایی در حوزه کشاورزی، صنایع دستی و صنایع تبدیلی، برگزاری نمایشگاه حجاب و عفاف، اعزام گروه های جهادی به منطقه سیل زده حبله رود به مدت ۱۳ روز و برگزاری یادواره های شهدا از جمله اقدامات بسیج شهرستان در عرصه اجتماعی و فرهنگی بوده است.

رحیمی ادامه داد: پروژه های آبرسانی و کشاورزی در سطح روستاهای دهگردان، وزنا و زرمان، ارجمند، بادرود، دهین و حصاربن در قالب برنامه های عمرانی این نهاد در سطح شهرستان در حال اجراست.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به میانگین سنی ۱۵ سال اغتشاشگران اذعان کرد: متأسفانه دشمن از طریق فضای مجازی و با استفاده از نا آگاهی و عدم سواد رسانه ای برخی دانش اموزان و دانشجویان به دنبال تخریب و آشوب سازی و در نهایت برهم زدن امنیت در کشور است.

فرمانده سپاه فیروزکوه افزود: متأسفانه غافل شدن از تعلیم و تربیت درست نوجوانان و جونان بستری شد تا رسانه های دشمن از گمراهی آنان جهت ایجاد و راه اندازی اغتشاشات اخیر بهره گیرند.

رحیمی بر لزوم تقویت بسیج دانش آموزی در راستای آگاه سازی نسل جوان در کشور تأکید کرد و گفت: باید با تقویت بسیج دانش آموزی نسل جوان را در مسیر ارزش ها و آرمان های انقلاب قرار داد و در جهت حفظ و ارتقای امنیت کشور مجاهدت کرد تا نقشه ها و دسیسه های دشمن جهت ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی خنثی سازی شود.

از طریق
خبرنگار: طاهره حاجی مزدارانی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا