محور‌های اصلی فیروزکوه باز است و تردد جریان دارد

خبرنگار:

سیما وران
معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری فیروزکوه گفت: در سیزدهمین روز از آذرماه بارش برف شهر‌ها و روستا‌های فیروزکوه را سفید پوش کرد اما با وجود بارش برف و کولاک تمام مسیر‌های اصلی این شهرستان باز است و تردد جریان دارد.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، قاسم زاده در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران در این شهرستان ستاد مدیریت بحران فیروزکوه در حالت آماده باش قرار دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری فیروزکوه افزود: در سیزدهمین روز از آذرماه با وجود بارش برف و کولاک تمام مسیر‌های اصلی این شهرستان باز است و تردد جریان دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فیروزکوه هم گفت: با آغاز بارش برف از دقایق اولیه بیش از ۴۵ راهدار با ۲۳ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین مشغول برف روبی و نمک پاشی در سطح جاد‌ها هستند.

هادی اسدی افزود: در حال حاضر محور‌های تهران-فیروزکوه، مازنداران-فیروزکوه و فیروزکوه-سمنان باز است و جاده‌های روستایی هم در حال بازگشایی هستند.

وی گفت: بیش از ۳ و نیم تن نمک در ۶ راهدارخانه شهرستان دپو شده و در سطح جاده‌ها هم در صورت نیاز نمک پاشی انجام می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: با توجه به بارش برف و لغزندگی سطح جاده‌ها رانندگان ضمن به همراه داشتن زنجیر چرخ با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا