بازدید فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء استان تهران از پروژه‌های بسیج سازندگی فیروزکوه

خبرنگار:

طاهره حاجی مزدارانی
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران به همراه مسئولان شهرستان با حضور در روستای مزداران و بادرود از پروژه های بسیج سازندگی در این روستاها بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، سردار ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران به همراه حیدری منش فرماندار، سرهنگ رحیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فیروزکوه، معاون عمرانی فرمانداری و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان با حضور در روستای بادرود از پروژه پوشش انهار این روستا بازدید کردند.

این پروژه توسط بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج فیروزکوه در روستای بادرود اجرا گردید.

همچنین پاسدار امیر سراج فرمانده حوزه سه ناحیه مقاومت بسیج فیروزکوه از حضور فرمانده سپاه استان تهران در منطقه سیل زده مزداران خبرداد و گفت: سردار ذوالقدر فرمانده سپاه سید الشهداء (ع) استان تهران از مناطق سیل زده شهرستان فیروزکوه بازدید کرد.

سراج بیان داشت: فرمانده سپاه استان تهران در بازدید از دهستان حبله رود از روند اجرای پروژه آبرسانی روستاهای دهگردان و حصاربن از توابع بخش مرکزی بازدید کرد.

وی افزود: در این بازدید مسائل مربوط به اجرای پروژه آبرسانی این مناطق به صورت میدانی و از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت قمر بنی هاشم (ع) فیروزکوه نیز در مصاحبه ای گفت: پروژه‌های آبرسانی و کشاورزی در سطح روستا‌های دهگردان، وزنا و زرمان، ارجمند، بادرود، دهین و حصاربن در قالب برنامه‌های عمرانی این نهاد در سطح شهرستان اجرا شده و یا در حال اجرا است.

سرهنگ محسن رحیمی افزود: این طرح‌ها با همکاری جهاد کشاورزی و با هدف بهینه سازی مصرف آب در بخش کشاورزی اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: بیشتر این طرح‌ها تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا