مدارس فیروزکوه در تمامی مقاطع تحصیلی دایر است / مدارس دماوند و رودهن غیرحضوری شد

خبرنگار:

سید مهرداد حسینی
بر اساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران، مدارس برخی مناطق، همچون دماوند و رودهن دوشنبه چهاردهم آذرماه به علت برودت هوا و یخبندان به صورت غیرحضوری به امر آموزش دانش آموزان می پردازند اما مدارس شهرستان فیروزکوه در تمامی مقاطع تحصیلی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران شب گذشته در کانال اطلاع رسانی‌اش در شبکه شاد اعلام کرده است که با توجه به برودت هوا و یخبندان مدارس همه مقاطع تحصیلی رودهن و دماوند در هر دو نوبت فردا، دوشنبه (۱۴ آذر ۱۴۰۱) غیر حضوری خواهد بود.

همچنین مدارس پردیس در همه مقاطع تحصیلی در نوبت صبح غیرحضوری است.

در این اطلاعیه اعلام شده است که با توجه به میزان کمتر بارش برف امروز در شهرستان فیروزکوه و توابع، تاکنون تصمیمی بر غیر حضوری برگزار شدن کلاس ها اتخاذ نشده است. لذا در صورت تغییر شرایط جوی این شهرستان تا قبل از ساعت شش صبح، تصمیم‌گیری و از همین طریق اعلام خواهد شد.

صبح امروز نیز مطابق اعلام روابط عمومی فرمانداری شهرستان فیروزکوه، مدارس شهرستان فیروزکوه در تمامی مقاطع تحصیلی برای روز دوشنبه ۱۴ آذر ماه دایر بوده و کلاس های آموزشی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا