توطئه‌ های شرق و غرب بر انقلاب اسلامی کارساز نیست

خبرنگار:

معصومه اصطلامی
فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: انقلاب اسلامی در ۴۴ سالگی خود در موقعیتی قرار دارد که توطئه‌ های شرق و غرب بر او کارساز نیست.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، محمد حیدری منش فرماندار شهرستان فیروزکوه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه گفت: امروز ما در کنار هم آمدیم تا بیان کنیم انقلاب اسلامی به عنوان بزرگترین رویداد تاریخیِ قرن بیستم تنها انقلاب ماندگار عصر اخیر است که به آرمان های خود پایبند است و انقلابی است که زمینه های ایجاد تمدن نوین اسلامی را برای سعادت بشر ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: اکنون به همّت و حضور شما عزیزان در اقصی نقاط میهن عزیزمان، در ۱۴۰۰ شهر میهن عزیزمان باز هم جشن پیروزی انقلاب گرفته شد و امروز خاری در چشم دشمنان ما شکل گرفت که انقلاب اسلامی در بهار و جشن چهل و چهارم باز هم همچنان در قلّه‌ی افتخار ایستاده و همچنان در اوج اقتدار قرار دارد.

حیدری منش خاطر نشان کرد: اگر دشمنان ما این روزها تلاش کردند که مسیر انقلاب را منحرف کنند تنها یک نگاه و تنها یک دغدغه بود و آن دغدغه‌ای بود که مبارزه با استکبار و استقلال‌طلبیِ ما برای دشمن ایجاد کرده بود.

فرماندار فیروزکوه اذعان داشت: امروز جمهوری اسلامی در چهل و چهارمین بهارِ انقلاب در فضایی قرار دارد که جنگ ترکیبی و فتنه و شورش هایی که دشمن میخواست ایجاد کند، در مسیر انقلاب هیچ خللی را ایجاد نکرد؛ امروز دیدیم که با تصویرسازی و تبلیغات غلط دشمنان بعضی از افراد فریب خوردند و در مسیر دشمنان سعی کردند که فتنه گری کنند، ولی مردم ولایتمدار میهن ما این را نشان دادند که پای کار انقلاب هستند.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران در نظام دو قطبی‌ای شکل گرفت که یک طرف سوسیالیسم ها و یک طرف لیبرالیسم ها بودند و امروز میبینیم که سوسیالیسم به فنا رفته و لیبرالیسم در حال نابودی است و نظام دو قطبی دنیا چند قطبی شده و هژمونی غرب شکسته است.

فرماندار فیروزکوه افزود: امروز ما این افتخار را داریم که به عنوان امّت ولایتمدار پای کار ایجاد تمدن نوین اسلامی هستیم؛ در برابر فرایند انقلاب اسلامی دو گروه قرار دارند، گروه اول گروهی هستند که مانند شما عزیزان پای کار انقلاب ایستاده‌اند و از جان و اموال خود مایه می‌گذارند، نگاه امیدوارانه به آینده دارند و پای فرمان ولی ایستادند؛ عزیزانی که شهدایی را تقدیم انقلاب کردند، عزیزانی که در هر عرصه و شرایطی پای کار انقلاب ایستاده‌اند، اینها کسانی هستند که به نصرت الهی ایمان دارند که آینده از آنِ ما است.

حیدری منش اظهار داشت: امروز اگر ما اینجا جشن انقلاب را با حضور شما عزیزان و کسانی که به انقلاب ایمان دارند گرفتیم، مرهون خون شهدای عزیزمان هستیم، شهدایی که در روزهای اخیر هم خون‌شان نهال انقلاب را بارورتر کرد، شهید آرمان علی‌وردی، شهید روح‌الله عجمیان، شهدای عزیزی که اگر بخواهیم نام ببریم سراسر این فضای سرد با نام‌شان گرم میشود؛ باید قدردان مجاهدت این عزیزان باشیم.

فرماندار شهرستان فیروزکوه در ادامه گفت: گروه دوم دشمنانی هستند که روزها هزینه و تلاش کردند که مسیر انقلاب را منحرف کنند، بعضی‌ها بیانیه دادند، بعضی‌ها وکالت دادند، خواب‌های باطل دیدند و امروز با حضور شما دیدند که انقلاب اسلامی در قله افتخار قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: امروز می بینیم که دشمنان ما، استکبار و ایادی او، آمریکای جنایتکار و انگلیس و همه‌ی صهیونیسم‌هایی که برای انقلاب اسلامی خواب باطلی داشتند، سرافکنده شدند؛ انقلاب اسلامی در ۴۴ سالگی خود در موقعیتی قرار دارد که توطئه‌ های شرق و غرب بر او کارساز نیست.

حیدری منش بیان داشت: سهم انقلاب اسلامی و ملّت شریف ایران در این جریانی که در جهان شکل گرفته فرصتی است برای تمدن سازی نوین اسلامی که به حمدالله در مسیر آن قرار داریم؛ دوران تمدن غرب که برخاسته از بی فرهنگی و بی اخلاقی بود، امروز رو به افول است و این نتیجه انقلاب اسلامی و راهی بود که امام امّت ترسیم کرد و با رهبری امام عزیزمان ادامه پیدا کرد؛ ان شاءالله که همه ما در مسیر این انقلاب می مانیم و شما امّت برگزیده زمینه سازی ظهور ولایت عظمی را داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا