نعمت پیشرفت و امنیت را به برکت نظام مقدّس جمهوری اسلامی داریم

خبرنگار:

معصومه اصطلامی
مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: اگر دستاوردهای انقلاب را نسبت به گذشته مقایسه کنیم، این نعمت پیشرفت بر همه نمایان است، همه ما از نعمت امنیت برخوردار هستیم، اتفاقاتی که در گذشته افتاد و خدشه‌هایی که به امنیت وارد شده را فراموش نمی کنیم، این نعمت خوب را به برکت نظام مقدّس جمهوری داریم.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، مسعود بهرامی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن فیروزکوه گفت: نعمت هایی را که در این عصر و به برکت انقلاب اسلامی داریم را اگر بخواهیم بشماریم، قطعاً یک مثنوی خواهد شد، اما به اختصار، همه ما از نعمت آزادی بهره مند هستیم، همه ما از نعمت جمهوریت و نقش آفرینی مردم در اداره حکومت، از نعمت ولایت و رهبریِ رهبر فرزانه‌مان حضرت آیت الله امام خامنه‌ای و از نعمت پیشرفت بهره مند هستیم.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران افزود: اگر دستاوردهای انقلاب را نسبت به گذشته مقایسه کنیم، این نعمت پیشرفت بر همه نمایان است، همه ما از نعمت امنیت برخوردار هستیم، اتفاقاتی که در گذشته افتاد و خدشه‌هایی که به امنیت وارد شده را فراموش نمی کنیم، این نعمت خوب را به برکت نظام مقدّس جمهوری داریم.

وی تصریح کرد: از نعمت رفاه برخورداریم و حضور همه شما نشان می‌دهد که این رفاه الحمدالله در شهرستان فیروزکوه هم برقرار است و اما در عرصه تخصصی بنده که خدمتگزار شما هستم، از نعمت تربیت، آموزش و پرورش بهره‌مندیم.

بهرامی در ادامه بیان داشت: در سال تحصیلی جاری، خداوند به ما توفیق داد در عرصه مهارت‌آموزی در همین یکسال بیش از ۴۰۰۰ ظرفیت هنرستانی در بخش مدارس فنی و حرفه‌ای و کار و دانش داشتیم، به سمت مهارت آموزی که تأکید مقام معظم رهبری است پیش رفتیم.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران عنوان کرد: در عرصه پرورشی در همین چند روز گذشته در مراسم باشکوه اعتکافی که در کُل کشور برگزار شد، در استان تهران، از ۲۵۴ مسجد که میزبان اعتکاف بودند ۶۰ مسجد فقط مختص دانش‌آموزان عزیز ما بودند و این نشان می‌دهد که حضور دانش آموزان ما در عرصه ها علیرغم همه هجمه‌هایی که در این مدت علیه نظام تعلیم و تربیت ما و علیه دستگاه آموزش و پرورش ما بود، دانش آموزانی که دعوت به اغتشاش شده بودند، با حضور در اعتکاف پاسخ دشمنان ما را دادند.

وی خاطر نشان کرد: در همین مراسم هم دیدیم، آنجا که مقام معظم رهبری صحبت از رویش‌های انقلاب میکنند، تقریباً بخش اعظمی از حضار و اجرای برنامه‌ها و گروه سرود و شعار و… حضور دانش آموزان دهه هشتادی و دهه نودی ما است که حتماً ما قدردان حضور دانش آموزان هستیم.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در پایان اذعان داشت: البته که در اداره کار حتماً ضعف‌هایی هم داریم، این ضعف‌ها را فراموش نمیکنیم، همه دست‌اندر کاران نظام در آموزش و پرورش و در بدنه‌ی دولت، در مجلس شورای اسلامی، نماینده مردمی شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند که در مراسم حضور دارند، ائمه جمعه و جماعت و همه دست به دست هم دادند که ان شاءالله روز به روز بهتر از دیروز باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا