فروش فوق العاده بهاره در واحدهای صنفی فیروزکوه آغاز شد

خبرنگار:

معصومه اصطلامی
رئیس اداره صمت شهرستان فیروزکوه گفت: با هدف تنظیم بازار و ایجاد رقابت در بین صنوف، اصناف شهرستان فروش فوق العاده اقلام پر مصرف را در واحدهای صنفی خود و در چارچوب قانون نظام صنفی آغاز کردند.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، سید امین حسینی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فیروزکوه در گفتگو با خبرنگاران ضمن تقدیر و تشکر از جامعه اصناف این شهرستان پیرامون مشارکت اجتماعی و حمایت های جانبی و حضور در صحنه های اجتماعی شهرستان، درباره فروش فوق‌العاده بهاره در واحدهای صنفی این شهرستان، گفت: با هدف تنظیم بازار و ایجاد رقابت در بین صنوف، اصناف شهرستان فروش فوق العاده اقلام پر مصرف را در واحدهای صنفی خود و در چارچوب قانون نظام صنفی آغاز کردند.

وی با بیان اهمیت فروش فوق العاده در برخی ایام خاص سال توسط صنوف و در واحدهای صنفی سطح شهر، بیان داشت: ایجاد عدالت، جلب رضایت حداکثری مردمی و امکان بهره مندی تمامی شهروندان عزیز در تمامی مناطق مختلف شهری یکی از سیاست های اصلی فروش فوق العاده است که امسال با اعلام آمادگی اتحادیه های صنفی دارای اقلام پر مصرف، تصمیم به برگزاری فروش فوق العاده در سطح شهرستان و در واحدهای صنفی به جای نمایشگاه گرفته شد.

رئیس اداره صمت فیروزکوه تصریح کرد: از ۲۵ اسفند ماه، با هدف تنظیم بازار و ایجاد رقابت در بین صنوف، اصناف شهرستان فروش فوق العاده اقلام پر مصرف را در واحدهای صنفی خود و در چارچوب قانون نظام صنفی آغاز کردند که واحدهای صنفی حاضر در طرح با نصب بنر و نام اتحادیه صنفی صادر کننده مجوز تخفیف ویژه فروش بهاره بر سر درب مغازه ها مشخص می باشند.

حسینی در ادامه افزود: علاوه بر تشدید بازرسی ها توسط گروه های بازرسی و نظارت اداره صمت و بازرسی اصناف، سامانه ۱۲۴ اداره صمت و شماره تماس ۷۶۴۰۰۱۹۰ بازرسی اصناف به صورت شبانه روزی پاسخگوی گزارش ها و دریافت شکایات مردمی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا