لزوم توجه به فقرزدایی در جامعه / برگزاری مرحله ای جشن نیکوکاری در فیروزکوه

خبرنگار:

طاهره حاجی مزدارانی
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) فیروزکوه گفت: برای داشتن جامعه‌ای پویا و شاداب و بانشاط، اولین قدم فقرزدایی در آن جامعه است.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، عباس دهباشی رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) فیروزکوه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: مردم همیشه در نیکوکاری یار و یاور کمیته امداد بوده و هستند، حضور مردم در بسیاری از بخش‌های همیاری و کمک به همنوعان از ادارات دولتی پیشرو تر بوده و جلوتر گام برداشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد وظیفه دارد به‌عنوان یک دستگاه، بستر مناسبی را برای گسترش نیکوکاری و ایجاد مسیرهای مطمئن جهت اتصال اقشار مردم به فقرا و نیازمندان ایجاد نماید.

دهباشی عنوان کرد: آمار و اطلاعات نشان می‌دهد همه روزه دغدغه و مشارکت مردم رو به افزایش است و در زمان‌ها و مکان‌های مختلف شاهد حضور مردم در این عرصه بوده‌ایم.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) فیروزکوه افزود: این جشن در سه مرحله در حال برگزاری است که ۱۴ اسفند در مدارس، امروز در میدان معلم فیروزکوه و فردا در نماز جمعه انجام می شود.

وی با اشاره به مشارکت مردم در این جشن اضافه کرد: با کمک خیرین بتوانیم کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع آوری کنیم و بین نیازمندان شهرستان توزیع گردد.

دهباشی بیان کرد: مردم نیک اندیش فیروزکوه علاوه بر پایگاه‌های امدادی و مراکز نیکوکاری می‌توانند به صورت غیر حضوری باشماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۳۳۴۲ وجوهات امانی شرعی کمیته امداد امام خمینی (ره) کمک‌های خود را جهت نیازمندان‌شهرستان واریز کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا