اسماعیل پور سرپرست بخشداری ارجمند شد

خبرنگار:

معصومه اصطلامی
با پیشنهاد فرماندار فیروزکوه و طی حکمی از سوی علیرضا فخاری استاندار تهران، روح‌الله اسماعیل‌پور به عنوان سرپرست بخشداری ارجمند منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، عصر امروز طی مراسمی با حضور سید احمد رسولی‌نژاد نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی، محمد حیدری‌منش فرماندار، حجت‌الاسلام حیدری امام جمعه، برخی مسئولان محلی و مردم بخش ارجمند از زحمات مهین خلیل ارجمندی تقدیر و روح‌الله اسماعیل‌پور به عنوان سرپرست بخشداری ارجمند معرفی شد.

محمد حیدری‌منش، فرماندار شهرستان فیروزکوه در این مراسم اظهار داشت: حوزه علمیه امام صادق(ع)، آستان مقدس امامزادگان بخش، سیره شهدا و علمایی که در این بخش می‌زیستند، ۱۸۲ شهید معزز که در ایام دفاع مقدس مجاهدت کردند و به شهادت رسیدند و خانواده معزز شهدا، ظرفیت فرهنگی ارزشمند این بخش هستند.

وی ادامه داد: نیروی انسانی توانمند، ظرفیت معادن برای تولید مواد اولیه صنایع کارآمد و مولد، آب و هوای مناسب و طبیعت زیبا و پتانسیل گردشگری مناسب ظرفیت‌های بالقوه این بخش هستند که باید در دوره جدید بخشداری به فعلیت برسند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه ضمن تقدیر از زحمات مهین خلیل ارجمند سرپرست پیشین این بخش، توضیح داد: اقدامات ارزشمندی در زمان تصدی سرپرست پیشین بخشداری با نگاه تحول‌آفرینی انجام شد، زحماتی که منشأ خیر بودند و قابل تقدیر هستند.

حیدری‌منش به سرپرست جدید بخشداری توصیه کرد: سرپرست بخشداری با توجه به ظرفیت بخش، منشأ تحولات باشد و با تعامل بین بخشی و با توجه به اشراف وی به موضوعات کاری در راستای توسعه بخش و با رویکرد دولت مردمی با کار جهادی برای رفع مشکلات برنامه‌ریزی کند.

وی افزود: سرپرست جدید بخشداری ایجاد پروژه‌های خدماتی – رفاهی، بهره گیری از ظرفیت خوب منطقه، توانمندسازی مدیریت بحران، برنامه‌ریزی برای ضابطه‌مند شدن بخش گردشگری، بهبود وضعیت فرهنگی که برخی از گردشگران به آن آسیب می‌زنند و حل مسائل سد مخزنی نمرود را در دستور کار خود قرار بدهد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: دولت سیزدهم با رویکرد دولت مردمی و حضور در عرصه خدمت‌رسانی به مردم و کار جهادی، خدمت رسانی بی وقفه به مردم را سر لوحه امور خود قرار داده است که باید اینجا به فعلیت برسد.

حیدری‌منش با بیان اینکه تغییر نگاه باید در بدنه اجرایی دولت اتفاق بیفتد، تصریح کرد: در دولت پیشین مشکلات زیادی داشتیم که باید تغییر می‌کرد و از نگاه مقام عظمی ولایت دولت باید پرچمدار گفتمان انقلاب و معتقد به ارزش‌های انقلابی باشد.

وی افزود: نگاه جهادی متفاوت دولت، پرهیز از فساد، مراقبت از انحراف، پرکاری و پر نشاطی دولت در انجام امور، شایسته سالاری و آبادانی و بهسازی امور برخی از مشخصه‌های دولت فعال و پرتوان سیزدهم است.

سرپرست جدید بخشداری ارجمند، ضمن تشکر از اعتماد استاندار و فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: تمام توان و تلاش را به کار خواهم بست با همکاری مسئولان بتوانم گامی در توسعه بخش برداریم.

اسماعیل‌پور ادامه داد: رسیدگی به موضوعات مسکن جوانان، بهسازی معابر روستا، بازنگری طرح هادی، تأسیس مسکن محرومان، ساماندهی مسیل‌ها، حمایت از سرمایه‌گذاران برای صنایع تبدیلی و بسته‌بندی محصولات کشاورزی و دامی با توجه به قابلیت‌ها، حمایت از سرمایه‌گذاران گردشگری، ساماندهی گلزار شهدا و رسیدگی به مطالبات مردم سله بن در دستور کار قرار می‌گیرد.

قابل ذکر است که مهین خلیل‌ارجمندی معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری فیروزکوه از ۲۴ آبان ۱۴۰۰ با حفظ سمت سرپرست بخشداری ارجمند بوده است.

گفتنی است، با پیشنهاد فرماندار فیروزکوه و طی حکمی از سوی علیرضا فخاری استاندار تهران، روح‌الله اسماعیل‌پور به این سمت منصوب شد.

اسماعیل‌پور سابقه مسئول حراست فرمانداری، دبیر شورای تأمین، مسئول سیاسی و کمیته انتخابات بخشداری مرکزی و دبیری کمیته انتخابات فرمانداری فیروزکوه را در کارنامه خود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا