هدف نهایی دشمنان تعطیلی مدارس است

خبرنگار:

اشرف پورمند
فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: امروز دشمنان نظام و مردم می خواهند امنیت فرزندان این سرزمین که با آسایش در حال تحصیل علم هستند را خدشه دار کنند و هدف نهایی آنان تعطیلی مدارس است.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، محمدحیدری منش روز دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: به مدیران مدارس تاکید شود بخشی از اتفاقاتی که در مناطق مختلف در مدارس می‌افتد ناشی از نگرانی و استرس جمعی است، بنابراین باید آرامش به فضای مدرسه تزریق شود.

وی افزود: حیدری منش افزود: مقابله با شایعات را باید در دستور کار قرار دهیم تا فضای امنی برای دانش آموزان فراهم کنیم.

فرماندار شهرستان فیروزکوه دامه داد: امروز هم دست های پشت پرده دشمنان و خیانت و خدعه آنان زمینه را برای این موارد ایجاد می کند تا با درایت همه مدیران حوزه آموزش و پرورش، مسئله ای در شهرستان نداشته باشیم.

این مسئول با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن اظهار داشت: دشمنان در جنگ ترکیبی علیه کشور یک روز جوانان ما را در کوچه و خیابان اغوا و روزی هم با ایجاد مشکلات معیشتی بر علیه ما توطئه می کنند.

وی افزود: برنامه شورای آموزش و پرورش را به نحوی هدایت کردیم که مسئله محور باشد که به نتایج مطلوبی برسیم.

حیدری منش با اشاره به موضوع اسکان فرهنگیان در نوروز، یادآور شد: توجه به موارد اسکان، حفاظت از ساختمان مدارس و دارایی مجموعه های آموزش و پرورش به شکل مناسب مدیریت شود و دستگاه‌های آموزش و پرورش مسئولان اسکان، هلال احمر و نیروی انتظامی با تعامل بین بخشی به مسئله اسکان نورزی به نحو مطلوب توجه داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا