پیگیری مشکل خانه بهداشت روستای سیمین‌دشت / وعده ساخت ساختمان خانه بهداشت در سال ١۴٠٢

خبرنگار:

طاهره حاجی مزدارانی
مردم روستای سیمین دشت از مشکلات ساختمان و خانه بهداشت و درمان روستا گلایه مند بودند که فرماندار شهرستان در گفتگوی خبری به دغدغه های مردم پاسخ داد.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، محمد حیدری‌منش فرماندار فیروزکوه در گفتگو با خبرنگار در پاسخ به مطالبه اهالی روستای سیمین دشت در خصوص مشکلات شبکه بهداشت، اظهار کرد: در جلسه‌ای به همین منظور مسائل و مشکلات شبکه بهداشت روستای سیمین دشت بررسی شد، اهالی روستاهای شهرستان فیروزکوه مردمی سختکوش و تلاش‌گر هستند و باید مشکلات آن‌ها را شنید.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه مسئولان حضور در بخش‌ها و روستاها و شنیدن دردها و مشکلات مردم و تلاش برای رفع آن‌ها است، وظیفه داریم به درد و دل مردم گوش داده و در راستای رفع مشکلات آن‌ها قدم برداریم.

فرماندار شهرستان فیروزکوه ادامه داد: مردم حق دارند در موضوعات مختلف مطالبه‌گر باشند، همچنین مدیران شهرستان نیز وظیفه دارند پاسخگوی این مطالبات باشند، مسئولان باید ضمن توجه ویژه به رفع مشکلات روستاها، شرایط را برای جلوگیری از مهاجرت روستائیان فراهم کنند.

حیدری‌منش بیان کرد: دهیاران به عنوان نمایندگان دولت در روستاها باید با حضور مناسب و اشراف کامل بر موضوعات در روستاها داشته و با پیگیری موضوعات در چارچوب ضوابط تعریف شده از ظرفیت‌های موجود برای مرتفع نمودن مشکلات استفاده نموده و وظایف خود را نیز به نحو احسن انجام دهند.

وی با تاکید بر ضرورت پیگیری مطالبات روستاییان از سوی دستگاه‌های اجرایی، اشاره داشت: مسئولان مربوطه برای حل مشکل شبکه بهداشت روستای سیمین دشت از هیچ تلاشی دریغ نکنند، در بررسی‌های به عمل آمده در خصوص مطالبات اهالی سیمین دشت تصمیماتی اتخاذ و مقرر شد درب ورودی خانه بهداشت و مدرسه جداسازی شود.

فرماندار شهرستان فیروزکوه ادامه داد: بر اساس برنامه زمان‌بندی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سال ١۴٠٢ ساختمان خانه بهداشت ساخته خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا