افتتاح مرکز جامع سلامت ولیعصر فیروزکوه / شیفت دوم درمانگاه شهر ارجمند راه اندازی شد

خبرنگار:

سید مهرداد حسینی
مرکز جامع سلامت با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران در فیروزکوه افتتاح و شیفت دوم درمانگاه شهر ارجمند نیز راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، عصر پنجشنبه و با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران، مرکز جامع سلامت ولی عصر فیروزکوه افتتاح شد.

بر اساس این گزارش در آئین افتتاح مرکز جامع سلامت ولیعصر (عج) فیروزکوه علاوه بر رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران، حیدری منش فرماندار فیروزکوه، نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، مدیر شبکه بهداشت شهرستان و دیگر مسئولین حضور داشتند که این مرکز در شهرک ولیعصر (عج) افتتاح شد.

گفتنی است، ۱۳ هزار نفر به طور خاص از ظرفیت این مرکز که شامل خدمات مامایی، مراقبت سلامت و پزشکی، واکسیناسیون و خدمات پایه‌ای بهداشت بهره مند خواهند شد.

لازم به ذکر است این مرکز اولین پایگاه بهداشتی در سطح استان تهران در راستای تحقق طرح پزشکی ملی خانواده است که به بهره‌برداری رسید.

همچنین شیفت دوم درمانگاه شهر ارجمند نیز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، راه اندازی شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در مراسم افتتاح مرکز جامع سلامت گفت: دورترین شهر استان تهران برای دریافت خدمات بهداشتی و درمانی در دانشگاه، شهر فیروزکوه است و این شهرستان بیش از گذشته نیازمند توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی است.

وی افزود: در مرکز جامع سلامت فیروزکوه علاوه بر مراقبت‌های بهداشتی و سلامتی، حضور پزشک در این مرکز موجب می‌شود تا خدمات درمانی هم به مراجع کنندگان ارائه شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا