افزایش ظرفیت پذیرش مسافران نوروزی در مراکز اقامتی فیروزکوه / کاهش تصادفات در نوروز 1402

خبرنگار:

سید مهرداد حسینی
فرماندار فیروزکوه گفت: با افزایش ٣٠ درصدی پذیرش مسافران، با برنامه‌ریزی ستاد خدمات سفر بازدیدهای نظارتی نیز افزایش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، محمد حیدری منش در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بالغ بر ۲ هزار نفر از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و گردشگری شهرستان فیروزکوه در تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ بازدید کرده‌اند.

وی تصریح کرد: از ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ تا روز ۱۰ فروردین ۱۴۰۲، بالغ بر ٢ هزار نفر مسافر در هتل ها، مسافرخانه‌ها ، اقامتگاه‌های بومگردی و سایر اماکن گردشگری و ۴۷۴ نفر در محل اسکان فرهنگیان شهر فیروزکوه پذیرش شده و اسکان یافته‌اند.

رئیس ستاد خدمات سفر فیروزکوه بیان داشت: با عنایت به افزایش ٣٠ درصدی پذیرش مسافران با برنامه‌ریزی ستاد خدمات سفر شهرستان بازدیدهای نظارتی نیز نسبت به تعطیلات نوروزی ۱۴۰۱ افزایش داشته است.

حیدری منش با تاکید بر اهمیت اجرای کمپین ٣٠-۶٠ در ستاد خدمات سفر، عنوان : اجرای کمپین ٣٠-۶٠ توسط راهداری و پلیس راه و عوامل امدادی باعث کاهش تصادفات در نوروز امسال نسبت به سال گذشته شد و این موفقیت در حالی به دست آمد که تعداد ترددهای مسیر شهرستان فیروزکوه نسبت به سال قبل افزایش داشت.

وی خاطرنشان کرد: با عنایت به قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان و بهار قرآن در آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع) برای ایام نوروز با افطاری ساده از زائرین پذیرایی می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا