تغییر مدیران شهرستان به دور از سیاست زدگی است / تلاش میکنیم افراد پاک دست و جهادی در مسند خدمت به مردم باشند

خبرنگار:

سید مهرداد حسینی
فرماندار فیروزکوه گفت: تغییر و تحولات مدیران شهرستان به دور از سیاست زدگی و فقط بر اساس رويکرد های دولت در حوزه مبارزه با فساد و روحیه جهادی می‌باشد و تاکنون تلاش شده که تا افراد پاک دست و جهادی در مسند خدمت رسانی به مردم باشند و خودشان را خادمان واقعی مردم بدانند و اذعان نمایند که نوکر مردم هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، محمد حیدری منش فرماندار شهرستان فیروزکوه در سخنرانی راهپیمایی یوم الله روز قدس و پیش از خطبه‌های نماز جمعه فیروزکوه، ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم و مسئولین در راهپیمایی روز قدس، گفت: تاثیر نامگذاری روز قدس به فرمان حضرت امام نه تنها باعث افشای ماهیت پلید رژیم صهیونیستی شده، بلکه عاملی برای اتحاد امّت جهان اسلام شده است.

وی تصریح کرد: کسانی به عنوان جوانان فلسطینی و جبهه مقاومتِ اسلامی، در برابر توطئه‌های اسرائیل می‌ایستند و از مسجدالاقصی دفاع میکنند، که پیروزیِ آنها در حال محقق شدن است، و مبارزه فلسطین در حال رسیدن به نتایج قطعی و نهایی است.

فرماندار فیروزکوه اذعان داشت: آرمان قدس شریف در سراسر جهان در حال گسترش است و به بازگشت کشور غصب شده و همچنین آزادسازی اراضی از بحر تا نهر ان شاءالله نزدیک می‌شویم.

حیدری منش اظهار داشت: امروز شکست‌های پی در پی حامیان رژیم کودک‌کش برای همه عیان شده است؛ در آمریکا، فرانسه، آلمان و در خیابان‌های شهرهای اسرائیل غاصب میبینیم کسانی که در پاییز گذشته به دنبال فتنه و آشوب در میهن گرانقدر ما و به دنبال آسیب زدن به شجره‌ی طیبه انقلاب اسلامی بودند امروز خودشان در منجلابی غرق شدند که از آن نمیتوانند بیرون بیایند.

وی گفت: امروز دولت مکرون مغلوب جنبش زردها شده است؛ دستگیری دونالد ترامپ در آمریکا نشان داده که لیبرالیسم رو به فنا است و امروز میبینیم که حامیان صهیونیست‌ها رو به افول و سقوط می‌روند، حتی آنها هم به این حقیقت رسیده‌اند که فروپاشی اسرائیل قطعی است.

فرماندار فیروزکوه بیان داشت: کابینه‌ی شکست خورده‌ی نتانیاهو هر روز شکست خود را بیشتر اعلام می‌کند و اشتباهات مفتضحانه‌تری اعلام میکند، و این را همه به چشم رؤیت میکنیم.

وی عنوان کرد: امروز در دنیای اسلام‌ تحرک جوانانِ فلسطینی با حرکتِ جهادی برای بازپس گیری سرزمین های ۱۹۴۸ برای همه آشکار شده، هم‌پیمانی جهان عرب به برکت انقلاب اسلامی برای نابودی اسرائیل، پیروزیِ مقاومت را بیشتر عیان نموده است.

فرماندار فیروزکوه با اشاره به جام جهانی قطر افزود، ورزشکاران آزادی‌خواهِ کشورهای مختلف (ایران، لبنان، مصر، ترکیه و..) نشان دادند که آرمان قدس شریف جهانی شده و این را به جهانیان ثابت کردند.

حیدری منش اظهار داشت: امروز که فساد اخلاقی و اقتصادی دامن‌گیر سران رژیم صهیونیستی شده و از طرفی نتوانستند موضوع کرونا را هم به خوبی مدیریت کنند و اینها شکست سیاسی این کابینه را مسجّل کرده است.

وی خاطر نشان کرد: نکته اساسی که باید مدنظرمان باشد این است که کیان جبهه‌ی مقاومت بود که بخش های اشغال شده‌ی لبنان را از لوث صهیونیست‌های جنایتکار پاک کرد و این جبهه‌ی مقاومت بود که به مدافعان سوری در برابر نقشه‌های آمریکای خون‌خوار کمک کرد و امروز صف کشیدن دولت های مختلف برای دیدار با بشار اسد را همه ناظر هستیم.

حیدری منش خاطر نشان کرد: امروز میبینیم که سرزمین های اشغالی برای غاصبان صهیونیستی به ناامن‌ترین و ناپایدارترین نقطه سیاسی تبدیل شده است، و اینها دستاوردهای آرمان قدس شریف است.

وی تأکید کرد: باید یاد کنیم از مبدع این سازماندهی جبهه مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز و یارانش که در ارتش جهانی اسلام حماسه آفرینی کردند.

حیدری منش فرماندار فیروزکوه در ادامه با اشاره به نکاتی درباره شهرستان، بیان داشت: ما در شهرستان فیروزکوه تلاش کردیم که با اجرایی نمودن دغدغه‌‌های دولت مردمی با همراهی و همگامی همه مجموعه‌ها، فرآیند هدفمندی را برای خدمت به مردم سازماندهی کنیم که در شهرستان فیروزکوه برآیند تعامل، همدلی و همراهی مسئولین و مجموعه‌های مختلف منجر به خدمت ‌رسانی بهتر برای مردم شود.

وی اظهار داشت: شاید کاستی‌هایی در موضوعات مختلف وجود داشته باشد ولی تا اینجای کار بنای ما این بوده که مسائل شهرستان به خوبی هدایت و سازمان‌دهی شود، در موضوعات مختلف _در حوزه اقتصادی، در موضوع نان، بازار_ اقداماتی شده که شرایط شهرستان پایدار شده است.

فرماندار فیروزکوه با اشاره به شعار سال گفت: کمیته ای ذیل ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای تحقق شعار سال شکل دادین که در حال حاضر به شناسایی واحد های تعطیل و مسله دار تولیدی پرداخته است. وی همچنین افزود در حوزه‌ی راه اندازی صنایع غیرفعال برای ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان با همکاری دستگاه قضایی اقدامات خوبی انجام شده و تلاش‌ شده که شهرستان فیروزکوه بهشتی برای سرمایه گذاری و ایجاد فرصتی های مناسب برای اشتغال زایی در جوانان شهرستان شود.

وی با اشاره به تلاش‌ها در حوزه‌ی گردشگری، گفت: امسال برای اولین بار طرح ساماندهی مناطق گردشگری شهرستان تهیه شد و در شورای تأمین تصویب و به مجموعه‌های متولی ابلاغ شد.

فرماندار فیروزکوه با اشاره به نگاه استاندار تهران برای حمایت از ظرفیت های بالقوه شهرستان افزود با نظر استاندار محترم در راستای حمایت از صنایع پایین دستی تسهیلات خوبی در شهرستان پرداخت شده است و در حوزه‌ی دامپروری و کشاورزی تلاش شد تا با راه اندازی مجموعه‌های مختلف دام‌پروریو صنایع تبدیلی در حفظ این شغل های مولد که در روستاها وجود دارد، تحولات خوبی ایجاد کنیم.

حیدری منش اظهار داشت: تسهیلات اشتغال زایی در حوزه‌ی وام‌های تبصره ۱۶ و ۱۸ در شهرستان به حد زیادی پرداخت شده که مستندات آن توسط دستگاه های متولی ارائه شده است و تلاش شده که در این حوزه بتوانیم شهرستان را توانمند داشته باشیم که به تحول، پویایی و توسعه‌ی شهرستان خدمت شود.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه‌ی آینده نگری و نگاه راهبردی با شکل‌گیریِ مجموعه‌های راهبردی، جلسات مختلف با مجموعه‌ی دانشگاهی، تلاش شده که سند توسعه‌ی شهرستان آماده سازی شود و بر اساس همین سند، نگاه ما بر ایجاد منطقه ویژه‌ی اقتصادی و استفاده از ظرفیت بندر خشک در شهرستان است که در سفر مهندس فخاری استاندار محترم تهران مورد تأکید قرار گرفته بودو در این روزها هم با تدبیر موثر ایشان گره های چندین ساله برخی مسائل شهرستان در حال بازگشایی است.

فرماندار فیروزکوه تصریح کرد کرد: تغییر و تحولات مدیران شهرستان به دور از سیاست زدگی و فقط بر اساس رويکرد های دولت در حوزه مبارزه با فساد و روحیه جهادی می‌باشد و تاکنون تلاش شده که تا افراد پاک دست و جهادی در مسند خدمت رسانی به مردم باشند و خودشان را خادمان واقعی مردم بدانند و اذعان نمایند که نوکر مردم هستیم.

حیدری منش اذعان داشت: در شهرستان فیروزکوه مردم ولایت مدار و انقلابی نشان داده اند که فریب فتنه های چند بُعدی دشمن را نمی‌خورند و در بحث حجاب اسلامی دغدغه مند هستند و دولت نیز در قالب کارگروه عفاف و حجاب اقدامات مختلفی را برای مبارزه با ناهنجاری های فرهنگی و اجتماعی در شهرستان در دستور کار دارد که دستگاه های مسول اقدامات اثر بخشی را در این حوزه در دستور کار دارند.

فرماندار فیروزکوه در پایان گفت: باید به روح پاک فرماندهان شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس، حاج عماد مغنیه ، شهدای مظلوم مدافع حرم و حاج نادر طالب‌زاده که روز قدس سال گذشته از بین ما رفت و همه عزیزانی که هم در عرصه رزم و هم در حوزه جهاد تبیین برای آرمان قدس شریف تلاش می‌کردند؛ باید درود بفرستیم به روح پاک این مردان بی ادعا و همه ان شاءالله تا ظهور قدس شریف در میدان باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا