حضور هنرمندان فیروزکوه در غرفه دومین عهدواره چله مهدویت نمایشگاه قرآن

خبرنگار:

معصومه اصطلامی
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فیروزکوه گفت: همزمان با برگزاری نمایشگاه قرآن در مصلی تهران، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه با حضور در غرفه دومین عهدواره چله مهدویت به انجام فعالیت‌های تخصصی در حوزه نقاشی پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، سید حسن حسینی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: عهدواره چله مهدویت با هدف ترویج آرمان مهدویت در قالب‌های هنری، فرهنگی و رسانه‌ای برگزار شده است.

وی ادامه داد: کارگاه نقاشی با موضوع مهدویت توسط دبیرخانه تخصصی نقاشی و با همت هنرمندان انجمن تجسمی شهرستان فیروزکوه و همکاری بسیج هنرمندان در غرفه دومین عهدواره چله مهدویت نمایشگاه قرآن برگزار شد که مورد استقبال بازدیدکنندگان در نمایشگاه قرار گرفت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه بیان کرد: شماری از کودکان و نوجوانان بازدیدکننده از سی‌امین نمایشگاه قرآن کریم در این کارگاه هنری در قالب نقاشی با موضوع مهدویت به رقابت پرداختند، همچنین بازدیدکنندگان در جریان بازدید از غرفه عهدواره مهدویت در گفت‌وگو با برگزارکنندگان این کارگاه با ویژگی‌ها و اهداف عهدواره چله مهدویت آشنا شدند.

حسینی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این کارگاه که با حضور اساتید نقاشی انجمن هنرهای تجسمی و بسیج هنرمندان به عنوان مدرس برگزار شده بود، ترویج آرمان‌های مهدویت و تقویت روحیه نشاط و پویایی در جامعه، امیدآفرینی و نگاه روشن به آینده عنوان شده است.

وی تاکید کرد: عهدواره چله مهدویت با هدف ترویج آرمان مهدویت در قالب‌های هنری، فرهنگی و رسانه‌ای و در قالب ۱۶ دبیرخانه تخصصی برگزار شده است که نسبت به شناسایی و توانمندسازی استعدادها و الگوسازی اقدامات شاخص تخصصی در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا