بدون مشارکت مردم کارها پیش نخواهد رفت / آسفالت معابر سطح شهر به زودی آغاز خواهد شد

خبرنگار:

سید مجتبی حسینی
نائب رئیس شورای اسلامی شهر فیروزکوه گفت: هفت پروژه آگهی شده که شامل سه پروژه لگه گیری و آسفالت معابر است که پس از انتخاب پیمانکار در سطح شهر فیروزکوه آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، آرمان نام آور در گفتگوی خبری اظهار داشت: بدون مشارکت و همکاری مردم کارها به خوبی پیش نخواهد رفت و شهروندان بایستی در کارها مشارکت داشته باشند.

وی افزود: ما برای اجرای پروژه های مختلف مانند پارک و شهربازی سرپوشیده و سرباز نیاز به سرمایه گذار داریم که امیداوریم با توجه به آگهی ها، سرمایه گذاران شهرستانی و خارج شهرستان در این زمینه حضور پیدا کنند تا یکی از دغدغه های مهم شهروندان رفع گردد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر فیروزکوه گفت: ما در ابتدای شروع شورای ششم دو هدف اصلی احداث ساختمان شهرداری که در حال اجرا است و ایجاد یک پارک بزرگ در مقیاس شهری به نام خلیج فارس که شامل پارک بانوان، محل پیاده روی، پیست دوچرخه سواری، فضای سبز، تئاتر روباز، پارک کودکان و … را داشتیم که امیدواریم با همکاری شهروندان و سرمایه گذاران و همکاری مسئولان این پارک را ایجاد کنیم.

نام آور به تسهیلات شورا و شهرداری در مناطق بافت فرسوده اشاره و اظهار کرد: صدور جواز با معافیت صد در صدی از جمله تسهیلاتی است که در مناطق بافت فرسوده وجود دارد و اگر شهروندان در این مناطق اقدام به ساخت و ساز کنند، جواز به صورت رایگان صادر خواهد شد تا با بهینه سازی ساختمان ها، ارائه خدمات شهری به مردم این مناطق تسهیل گردد.

وی در خصوص پروژه هایی که به زودی آغاز خواهد شد، گفت: هفت پروژه آگهی شده است که شامل سه پروژه لگه گیری و آسفالت معابر است که در مناطقی همچون شهرک کوهسار، شهرک ولیعصر (عج)، جاده قدیم مازندران، خیابان شهید فامیلی، خیابان پاسداران، خیابان مطهری، محله تختی، شهرک گلستان و برخی معابر سطح شهر پیش بینی شده که پس از انتخاب پیمانکار آغاز خواهد شد و سایر محلات نیز در دستور کار است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر فیروزکوه ادامه داد: جدول گذاری و پیاده رو سازی سطح شهر، ساماندهی و تعمیر نهر و پل رودکنار نیز به زودی آغاز خواهد شد و پروژه ساختمان اداری شهرداری نیز آغاز شده و در حال انجام است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا