برگزاری جشن روز دختر در فیروزکوه

خبرنگار:

طاهره حاجی مزدارانی
جشن روز دختر با حضور ۴۰ دانش‌آموز دختر تحت‌پوشش کمیته امداد با کمک حامیان، خیرین، سپاه پاسداران شهرستان و مجموعه تالار فیروزه در فیروزکوه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، رییس کمیته امداد فیروزکوه در این مراسم که در مجتمع آموزشی و رفاهی فیروزه این شهرستان برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری این مراسم آشنایی دختران تحت پوشش با مسائل فرهنگی است.

عباس دهباشی افزود: برای تهیه هدایای این مراسم، پذیرایی و …، ۱۵ میلیون تومان به همت حامیان و خیران هزینه شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه هم اکنون ۱۰۰ دختر تحت‌ حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) فیروزکوه هستند، افزود: از جمعیت ۱۳۰۰ نفری مددجویان این شهرستان، ۶۷۰ نفر و قریب به 55 درصد، جزو زنان سرپرست خانوار هستند.

مدیر کمیته امداد فیروزکوه گفت: این نهاد به مسائل فرهنگی خانواده‌های تحت‌حمایت توجه ویژه‌ای دارد و همه خدمات این نهاد پیوست فرهنگی دارد.

وی افزود: هدف بر این است در کنار خدمات مادی و توانمندسازی اقتصادی به مسائل فرهنگی و معنوی مددجویان نیز توجه شود و با اجرای برنامه‌های مختلف فرهگی شاهد آثار آن در میان مددجویان باشیم.

دهباشی با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی این نهاد با هدف تقویت بنیه اعتقادی و دینی و کاهش آسیب‌های‌اجتماعی خانواده‌های تحت حمایت انجام می‌شود، عنوان کرد: اجرای کلاس‌های آموزشی، دوره‌های مشاوره و راهنمایی، مشاوره‌های تحصیلی، کلاس‌های مهارت‌آموزی، کلاس‌های دینی و قرآنی و سایر برنامه‌های فرهنگی این نهاد با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی میان خانوده‌های تحت حمایت این نهاد اجرا می‌شود.

گفتی است؛ ۱۲۰ دانش‌آموز و ۲۰ دانشجو از خدمات کمیته امداد شهرستان فیروزکوه بهره‌مند هستند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا