کسب رتبه برتر فیروزکوه در حوزه اشتغالزایی استان تهران

خبرنگار:

سید مهرداد حسینی
فرماندار فیروزکوه گفت: تحقق ۱۰۱ درصدی سهیمه اشتغال در سال ۱۴۰۱، فیروزکوه را در رتبه برتر استان تهران قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، محمد حیدری‌منش، فرماندار شهرستان فیروزکوه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سهمیه اشتغال تعیین شده برای شهرستان فیروزکوه در سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۰۰ درصدی و ۱۰۱.۱۷ درصد محقق شده و فیروزکوه را در رتبه برتر در استان تهران قرار داد.

وی بیان کرد: در سال گذشته تعهد اشتغال برای شهرستان فیروزکوه ۲ هزار و ۲۷۵ نفر تعیین شده بود که با ایجاد اشتغال توسط دستگاه‌های مرتبط در شهرستان و مجموعه‌های صنعتی بر اساس اطلاعات وارده در سامانه رصد موفق شدیم برای ۲ هزار و ۳۱۵ نفر اشتغال ایجاد کنیم و به این ترتیب فیروزکوه در سالی که گذشت در حوزه اشتغالزایی رتبه برتر استان تهران را از آن خود کرد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: میزان تعهد اشتغال این شهرستان در سال جاری اشتغالزایی برای ۲ هزار و ۹۵۷ نفر است که این تعهد در قالب اشتغال در پروژه‌های پیمانکاری در مجموعه‌های کارگاهی، شهرک‌های صنعتی و مجموعه‌های تولیدی و مجموعه‌هایی که در حوزه خدماتی جذب نیرو خواهند داشت، تعریف شده است.

حیدری‌منش افزود: تحقق این میزان اشتغال تعهد شده با همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی مرتبط و با پیگیری متولیان امر محقق خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا