اعزام ۴۵۰ نفر از بسیجیان فیروزکوه به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

خبرنگار:

معصومه اصطلامی
دبیر ستاد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در فیروزکوه از اعزام ۴۵۰ نفر از بسیجیان این شهرستان به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، سید محسن حسینی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) دورنمای انقلاب را تا وصال به حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) ترسیم کرده است، اظهار کرد:‌ هادیان و تبیین‌گران باید با بهره‌گیری از سبک زندگی و اندیشه‌های سیاسی حضرت امام خمینی (ره) در جهت حفظ آرمان‌ها در مسیر انقلاب الگو گرفته و با قوت به جهاد تبیین بپردازند.

وی بیان کرد: تبیین شاخص‌های انقلابی و آرمان‌هایی که امام امت برای این انقلاب برشمرد، امروز توسط خلف صالح‌معمار کبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب برای هدایت عمومی امت اسلامی به خوبی در حال انجام است.

جانشین سپاه ناحیه فیروزکوه تصریح کرد: در سالروز ارتحال ملکوتی پیر جماران ۸ دستگاه اتوبوس با ظرفیت ۴۵۰ نفر از بسیجیان شهرستان فیروزکوه به منظور شرکت در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اعزام و ضمن دیدار با ولی امر مسلمین، با آرمان‌های امامین انقلاب تجدید بیعت می‌کنند.

حسینی تصریح کرد: صحت و قابلیت فنی خودروها برای اعزام زائران توسط کارشناسان اداره پلیس راه انجام می‌شود؛ همچنین یک دستگاه آمبولانس، یک پزشک و پزشک‌یار همراه با کاروان اعزام خواهند شد تا در صورت لزوم امدادرسانی و خدمات پزشکی ارائه شود.

وی اضافه کرد: سپاه ناحیه فیروزکوه مجری و دبیر ستاد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در این شهرستان است که تاکنون دو جلسه با حضور اعضا برگزار شده است و برنامه‌ریزی‌های لازم جهت حضور زائرین صورت گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا