معرفی نماینده جدید آستان قدس رضوی در فیروزکوه / فعالیت ۸۰۰ کانون رضوی در استان تهران

خبرنگار:

سیما وران
در مراسمی که در فرمانداری شهرستان فیروزکوه برگزار شد، از خدمات حسین رضا سراج نماینده سابق آستان قدس رضوی در فیروزکوه تقدیر شد و محمدعلی اسفندیار به عنوان نماینده جدید این آستان معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، مدیر خادم یاری استان تهران گفت: برنامه محوری این کانون‌ها اعزام زائر اولی‌ها و کسانی که تاکنون توفیق تشرف به حرم امام رضا (ع) را نداشته اند است.

صفرعلی براتلو افزود: این افراد می‌توانند با مراجعه به دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان‌ها و مناطق شهر تهران برای اعزام به مشهد نام نویسی کنند.

وی گفت: علاوه بر اعزام زائر اولی‌ها، رسیدگی به محرومینی که براساس قوانین تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد و سایر نهاد‌های حمایتی قرار نمی‌گیرند، از فعالیت عمده پایگاه محسوب می‌شود.

مدیر خادم یاری استان تهران تصریح کرد: مهمترین وظیفه کانون‌ها، ترویج فرهنگ رضوی است که افراد به صورت داوطلبانه در این کانون‌ها فعالیت می‌کنند.

در مراسمی که در فرمانداری شهرستان فیروزکوه برگزار شد از خدمات حسین رضا سراج نماینده سابق آستان قدس رضوی در فیروزکوه تقدیر شد و محمدعلی اسفندیار به عنوان نماینده جدید این آستان معرفی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا