تخریب هفت ویلای غیرمجاز در حریم و بستر رودخانه حبله رود

دادستان شهرستان فیروزکوه گفت: هفت باب ویلای احداث شده در حریم و بستر رودخانه در منطقه کلبه کوهستان حبله رود شهرستان فیروزکوه، قلع و قمع شدند.

به گزارش پایگاه خبری تورنه به نقل از میزان، توحید مظفری اظهار کرد: در پی جاری شدن سیل در سال گذشته و همچنین جاری شدن مجدد آن در چند روز اخیر و احتمال دوام یافتن در ماه‌های آتی در شهرستان فیروزکوه و نیز ورود سیلاب به ملک‌هایی که به صورت غیرمجاز در بستر رودخانه احداث شده و موجب به وجود آمدن خسارت‌های مالی عدیده‌ای به خصوص به بخش کشاورزی شده اند، گشت‌های شناسایی ساخت و ساز غیرمجاز در بستر و حریم رودخانه به صورت جدی فعال شد.

وی افزود: در این رابطه منطقه‌ای معروف به کلبه کوهستان واقع در منطقه حبله رود شهرستان فیروزکوه که دارای ۹ ویلای غیرمجاز به همراه جاده اختصاصی، درب ورودی، اتاق نگهبانی و سرایداری و همچنین چند نگهبان و کارگر باغی که مالکان آن همگی جزو سرمایه داران و خوش نشنیان بوده‌اند، شناسایی شد.

دادستان شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: هفت مورد از ویلا‌های مذکور در حریم و بستر رودخانه احداث شده بودند که با دستور قضایی قلع و قمع ویلا‌های مذکور به مرحله اجرا در آمد.

مظفری گفت: در مجموع، مساحت ۱۶ هزار مترمربع به ارزش مالی تقریبی ۱۰۰ میلیارد تومان در بستر و حریم رودخانه آزادسازی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا