هفته فرهنگی فرصتی جهت شناساندن ظرفیت های شهرستان است

خبرنگار:

سید مهرداد حسینی
فرماندار فیروزکوه گفت: هفته فرهنگی فرصت بسیار خوبی جهت شناساندن پتانسیل ها و ظرفیت های شهرستان است؛ باید در این مناسبت بزرگداشت مفاخر عرصه فرهنگ و هنر و شهدای شاخص مدافع حرم و سرداران شهید را در رأس برنامه ها داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، جلسه هماهنگی برگزاری هفته فرهنگی شهرستان فیروزکوه به ریاست حیدری منش فرماندار فیروزکوه و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر اعضا در محل سالن اجتماعات فرمانداری فیروزکوه برگزار شد.

حیدری منش در جلسه هماهنگی هفته فرهنگی شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: هفته فرهنگی فرصت بسیار خوبی جهت شناساندن پتانسیل ها و ظرفیت های شهرستان است؛ باید در این مناسبت بزرگداشت مفاخر عرصه فرهنگ و هنر و شهدای شاخص مدافع حرم و سرداران شهید را در رأس برنامه ها داشته باشیم.

فرماندار فیروزکوه در ادامه تاکید کرد: معرفی ظرفیت های فیروزکوه در حوزه گردشگری نیز بسیار حائز اهمیت است و موفقیت در این حوزه منجر به توسعه ی شهرستان خواهد شد؛ نام آوران انقلابی و مفاخر دینی، مفاخر اسلامی و ایرانی و دیگر افراد سرشناس باید در قالب برنامه های این هفته به شهروندان معرفی شوند.

وی خاطر نشان کرد: روز شمار فرهنگی فیروزکوه و شعار هفته متناسب با پتانسیل های شهرستان بایستی تعیین شوند؛ تمام ظرفیت های شهرستان در حوزه های متفاوت باید تجمیع و در هفته فرهنگی به منصه ظهور گذاشته شود.

گفتنی است، در این جلسه روسای کمیته ها انتخاب و معرفی شدند و اعضا برنامه های پیشنهادی خود را ارائه کردند.

لازم به ذکر است هفته فرهنگی شهرستان فیروزکوه از تاریخ ۸ تیر ماه لغایت ۱۵ تیر ماه برگزار می گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا