تلاش‌ها برای یافتن جوان فیروزکوهی فردا ادامه خواهد داشت

خبرنگار:

معصومه اصطلامی
فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: علی‌رغم تلاش‌های زیاد هنوز برای پیدا کردن فرد غرق شده در دریاچه آهنک، متاسفانه نتیجه‌ای بدست نیامده است و ادامه عملیات جستجو از صبح فردا پیگیری می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، محمد حیدری‌منش با اشاره به غرق شدن یک جوان فیروزکوهی در دریاچه آهنک روستای سیمین‌دشت اظهار کرد: از لحظات اولیه دریافت گزارش غرق شدن یک جوان در دریاچه آهنک روستای سیمین‌دشت، عوامل امدادی در منطقه حاضر شدند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: هم‌اکنون اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان فیروزکوه نیز در منطقه حاضر هستند.

وی با اشاره به عملیات جستجو توسط عوامل امدادی گفت: علی‌رغم تلاش‌های زیاد هنوز نتیجه‌ای بدست نیامده است، در حال حاضر با توجه به تاریکی شب عملیات جستجو توسط امدادگران و غواصان متوقف شده اما ادامه آن از صبح فردا انجام خواهد شد.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان فیروزکوه در ادامه با اشاره به ورود سامانه بارشی و احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌ها، عنوان کرد: همچنین لازم است، همشهریان و گردشگران از فعالیت‌های، گردشگری و حضور در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل ها اجتناب کنند.

وی تاکید کرد: طبق اعلام سازمان هواشناسی از عصر امروز دوشنبه تا روز چهارشنبه ۱۷ خرداد احتمالا شاهد وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در نقاط مستعد و احتمال بارش تگرگ در استان تهران به ویژه در ارتفاعات خواهیم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا