محکومین امنیتی و فتنه گران مدعو جلسات سیاسی انتخابات نیستند

خبرنگار:

معصومه اصطلامی
دبیر ستاد انتخابات شهرستان فیروزکوه گفت: در برگزاری جلسات هم‌اندیشی انتخابات و دعوت از چهره‌های سیاسی، رعایت قانون اساسی و نداشتن محکومیت سیاسی افراد مدعو خط قرمز خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، مهدی سالاریه، در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به انتخابات پیش‌رو، اظهار کرد: انتخابات اسفند ۱۴۰۲، به دلیل تلاش جریان‌های معاند جمهوری اسلامی در ماه‌های گذشته بر ایجاد شکاف بین مردم و نظام اسلامی و شکل‌گیری دوقطبی موافق و مخالف در بین آحاد مردم ایران اسلامی با اهمیت‌تر از گذشته پیگیری می‌شود‌.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری فیروزکوه گفت: در فرمایشات رهبر معظم انقلاب از ابتدای امسال تا امروز نیز تاکید بر حضور حداکثری در این انتخابات شده است.

دبیر ستاد انتخابات شهرستان فیروزکوه بیان کرد: با همین نگاه فرمانداری شهرستان فیروزکوه ضمن دعوت از همه گروه‌ها، جریان‌های سیاسی و اجتماعی و اقشار فعال جامعه در تلاش است ضمن روشنگری جنگ شناختی و ترکیبی جریان فتنه و ضدانقلاب، برای هرچه با‌شکوه‌تر برگزار شدن انتخابات آتی و مشارکت حداکثری مردم برنامه‌ریزی نماید.

سالاریه اشاره داشت: تاکنون جلسات و نشست‌های مختلفی با فعالان مدنی از جمله احزاب و چهره‌های سیاسی از نیمه دوم سال گذشته برگزار شده است و این روند حتما در ماه‌های آینده برای زمینه‌سازی در راستای حضور آحاد مردم در عرصه انتخابات تداوم خواهد داشت.

وی تاکید کرد: در برگزاری این جلسات هم‌اندیشی و دعوت از چهره‌های سیاسی ، رعایت قانون اساسی و نداشتن محکومیت سیاسی افراد مدعو خط قرمز خواهد بود؛ قطعاً محکومین فتنه و افرادی که در فضای مجازی و حقیقی توهین به ولایت، نظام اسلامی، انقلاب، شهدا و اسلام عزیز می‌نمایند نمی‌توانند توقع داشته باشند که در این جلسات دعوت و حضور داشته باشند.

دبیر ستاد انتخابات شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: قطعاً همانند گذشته مردم ایران اسلامی با حضور حداکثری در عرصه انتخابات، ثابت خواهند کرد علیرغم طرح پیچیده دشمن و مشکلات اقتصادی ناشی از آن همواره پای آرمان‌های امامین انقلاب و شهدا ثابت قدم ایستاده‌اند و از همه مشکلات انشالله با موفقیت عبور خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا