در مسیر روستایی فیروزکوه مشکلی وجود ندارد

خبرنگار:

معصومه اصطلامی
فرماندار فیروزکوه گفت: در روزهای آتی ادامه اقدامات و خدمت‌رسانی در روستای طرود برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، محمد حیدری‌منش شب گذشته در جلسه فوق‌العاده ستاد مدیریت بحران شهرستان فیروزکوه ضمن اشاره به تداوم اقدامات به شکل اثرگذار و هدفمند تا رفع همه بحران‌ها، اظهار کرد: امروز از ساعات اولیه صبح ارزیابی خسارات آغاز شد.

وی بیان کرد: پیگیری برای ارزیابی خسارت سیل درباره واحدهای مسکونی انجام شود با توجه به اینکه برآورد ما روی ۳۰ تا ۴۰ واحد مسکونی است که به شکل تخریبی باید موضوعات آنها پیگیری شود.

فرماندار فیروزکوه در خصوص واحدهای شهری که دچار خسارت شدند، اشاره داشت: در این خصوص ارزیابی خسارت آغاز شده که برای تسهیلات و بازسازی هماهنگی شهرداری و بنیاد مسکن ضروری است.

حیدری‌منش تاکید کرد: امروز کار ارزشمندی در خصوص حفظ واحد مرغداری که در خطر سیل قرار داشت، انجام شد که با تلاش مجموعه سپاه و دامپزشکی شهرستان فیروزکوه اقدام شد؛ ارزیابی در خصوص خسارت وارده به اراضی کشاورزی و دامداری‌ها و مرغداری‌ها باید با دقت صورت گیرد.

وی ادامه داد: جهاد کشاورزی اقدامات لازم برای حمایت از کشاورزان را باید آغاز کنند؛ اگر قرار است وامی برای کشاورزان در نظر گرفته شود از امروز بررسی و پیگیری شود، هر خدماتی در این حوزه قرار است انجام شود با توجه به مراجعه مردم از امروز به فرمانداری باید پیگیری‌های لازم در سطح استانی و ملی انجام شود.

فرماندار فیروزکوه تصریح کرد: اقداماتی از ساعات اولیه در حوزه برق، آب، مخابرات و تلفن همراه انجام شد و مشکلات برطرف شده است؛ در مناطق سیل‌زده مشکلی در حوزه گاز نیز وجود ندارد، در خصوص تامین سوخت در این مناطق نیز با تلاش همکاران مشکلی ایجاد نشده است.

حیدری‌منش با اشاره به شرایط موجود در شهرستان، خاطرنشان کرد: در روزهای آتی ادامه اقدامات و خدمت‌رسانی در روستای طرود برنامه‌ریزی شده است؛ برنامه‌ریزی در خصوص فعالیت گروه‌های جهادی انجام شده است که با برنامه‌ریزی انجام شده تا فردا موضوعات پاکسازی منازل در روستای طرود، ورودی سرچمن، ورودی سرانزا حل خواهد شد.

وی گفت: یکی از اقدامات خوب در منطقه سرعت‌عمل راهداری در بازگشایی محور فیروزکوه-سمنان بود؛ در مسیرهای روستایی نیز به همت همکاران مشکلی وجود ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا