مسئولان علت سیل و نقاط ضعف و آسیب را شناسایی و رفع کنند

خبرنگار:

فاطمه شاه حسینی
امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: مسئولان باید علت سیل و نقاط ضعف و آسیب را شناسایی کنند و با نگاه کارشناسی و روحیه جهادی در رفع مشکل بکوشند.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، حجت الاسلام حسن حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه امروز 19 خرداد ماه، گفت: یکی از عوامل مهم تحکیم بنیان خانواده، مسئله عفو و گذشت است.

خطیب نماز جمعه فیروزکوه خاطر نشان کرد: تجلّی راه و مکتب امام خمینی (ره) در جوانان، موجب خلق حماسه دفاع مقدّس شد.

حجت الاسلام حیدری اذعان داشت: هر آخوند یا مداح بی سوادی که دَم از ولایت اهل بیت علیهم السلام بزند، ولی ولایت فقیه را قبول نداشته باشد، در حقیقت ولایت اهل بیت علیهم السلام را قبول ندارد. زیرا ولایت فقیه امتداد ولایت تشریعی اهل بیت علیهم السلام است.

امام جمعه فیروزکوه در ادامه عنوان کرد: رونمایی از موشک فراصوت فتاح، جلوه ای از اراده جوانان مومن و انقلابی و برگرفته از مکتب امام بود؛ امام به جوانان ما «هویت» داد و نشان داد که «ما می‌توانیم».

وی افزود: از حضور استاندار تهران و مسئولان‌ در کنار مردم سیل زده فیروزکوه تشکر میکنم؛ از تلاش و مجاهدت فرماندار انقلابی، معاونین، بخشداران، نهادهای نظامی، بسیجیان و نیروهای جهادی، دستگاه های امدادی و همه ادارات مختلف تشکر میکنم.

امام جمعه فیروزکوه بیان داشت: از مسئولان می‌خواهیم بعد از وقوع سیل هم در کنار مردم باشند و آنها را با مشکلاتشان رها نکنند؛ حضور و پیگیری مشکلات مردم به آنها آرامش می‌دهد.

خطیب نماز جمعه فیروزکوه اظهار داشت: روز دحو الارض ۲۵ ذی القعده روز بسیار مبارکی است که روزه در آن ثواب زیادی دارد؛ همچنین سالروز هجرت تاریخی امام رضا علیه السلام از مدینه به خراسان است که روز بسیار مبارکی برای ما ایرانیان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا