پیکر بی‌جان جوان غرق شده در دریاچه آهنک پیدا شد

خبرنگار:

سید مهرداد حسینی
فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: پیکر بی‌جان جوان غرق شده در دریاچه آهنک با تلاش امدادگران و غواصان پیدا شد.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، محمد حیدری‌منش با اعلام این خبر اظهار داشت: روز گذشته یکی از اهالی روستای دهگردان که قصد شنا در دریاچه آهنک را داشت متاسفانه در این دریاچه غرق شد.

وی افزود: از اولین لحظات دریافت گزارش نیروهای امدادی در محل حادثه حاضر و با حضور غواصان که متشکل از یک غواص خارج از شهرستان و یک غواص بومی بود، عملیات جستجو در عمق دریاچه آهنک آغاز شد.

فرماندار فیروزکوه تصریح کرد: پس از گذشت چند ساعت از عملیات جستجو در روز گذشته و عدم پیدا شدن این جوان، عملیات به دلیل عدم وجود دید کافی در شب به صبح امروز موکول شد.

حیدری منش ادامه داد: با طلوع خورشید نیروهای امدادی و غواصان با ادامه عملیات جستجو موفق شدند حوالی ساعت ۶ صبح پیکر بی جان این جوان فیروزکوهی را پیدا کنند.

وی گفت: ضمن عرض تسلیت به خانواده داغدار، با توجه به آغاز فصل گرما از شهروندان و گردشگران تقاضا می‌شود، از شنا کردن در رودخانه‌ها و دریاچه‌ها که از ایمنی لازم برای انجام این ورزش برخوردار نیست اجتناب کنند تا حادثه تلخی رخ ندهد.

فرماندار فیروزکوه اظهار داشت: گفتنی است هویت فرد حادثه دیده شادروان “مرتضی روشنفکر” فرزند خسرو، متولد ۱۳۶۸ و از اهالی روستای دهگردان می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا