پیش بینی اجرای 36 ویژه برنامه عفاف و حجاب در فیروزکوه

خبرنگار:

طاهره حاجی مزدارانی
مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان فیروزکوه در نشست خبری گفت: به مناسبت هفته عفاف و حجاب، 36 ویژه برنامه در سطح شهرستان و حوزه های مقاومت شهری و روستایی و بسیج اقشار برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، زهرا احمدی مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان فیروزکوه در گفتگو با خبرنگاران در تشریح برنامه های پیش‌بینی‌شده جامعه زنان شهرستان فیروزکوه در هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: زنان در پیروزی انقلاب اسلامی ایران با پیروی از مکتب عاشورا و پیام رسان کربلا حضرت زینب(س) حماسه‌های فراموش نشدنی آفریدند، امروز نیز مادران و دختران جامعه با حرکت‌های موثر در عرصه های مختلف و با بصیرت افزایی و آگاهی و برگزاری نشست های روشنگری، تحکیم خانواده، فرهنگ عفاف و حجاب و کارگاه های مقابله با جنگ نرم، نقش آفرینی می کنند.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان فیروزکوه در ادامه تصریح کرد: برنامه هایی نیز در در سطح شهرستان و حوزه های مقاومت شهری و روستایی و بسبج اقشار به مناسبت هفته عفاف و حجاب پیش بینی شده که از جمله آن دیدار با خانواده معظم شهدا و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب به صورت چهره به چهره می باشد.

وی در تکمیل مطلب فوق بیان کرد: برگزاری اردوی خانوادگی به همراه مانور تذکر لسانی، قرائت بیانیه در برنامه های هفته عفاف و حجاب، مطالبه گری و غرفه یک حس خوب از دیگر برنامه های مهم در طول هفته عفاف و حجاب است.

احمدی با توجه به جایگاه ویژه زنان در اسلام خاطر نشان کرد: حضور زنان در انقلاب اسلامی ایران بیانگر بخشی از آگاهی عمیق آنها نسبت به وظایف عمومی و اجتماعی است و حماسه زنان فیروزکوهی نشان می‌دهد که حضور آنان در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به نوعی هدفمند، هدایت شده و هدایت‌پذیر از سوی جامعه زنان و برپایه اخلاق صورت گرفته است.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان فیروزکوه با تشریح برنامه های هفته عفاف و حجاب گفت: بسیج جامعه زنان شهرستان فیروزکوه برنامه هایی در سطح شهرستان و حوزه های مقاومت شهری و روستایی و بسیج اقشار در نظر گرفته است؛ از جمله پیاده روی و تجمع عفاف و حجاب، راه اندازی پویش عفاف و حجاب در فضای مجازی، تجلیل از زنان سرپرست خانوار، برپایی میز اقتصادمقاومتی و غرفه عفاف و حجاب، برگزاری کارگاه های تحکیم بنیان خانواده با موضوع زیست عفیفانه، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری مسابقات کتابخوانی، برگزاری اردوهای جهادی فرهنگی، مانورهای فرهنگی امر به معروف و نهی از منکر، مانور فرهنگی سه شنبه های مهدوی، دوخت رایگان چادر، عطر افشانی قبور مادران شهدا، دیدار با مادران شهدا و تهیه مصاحبه از آن ها، تهیه مصاحبه از زنان الگوی سوم و برپایی غرفه یک حس خوب با رویکرد تبلیغی و تشویقی است.

وی برگزاری راهپیمایی و تجمع مدافعان حریم خانواده را از مهمترین برنامه های بسیج جامعه زنان شهرستان فیروزکوه در هفته عفاف و حجاب عنوان کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا