۳۰ هزار مترمربع از بستر رودخانه نمرود رفع تصرف شد

مدیر امور منابع آب فیروزکوه از رفع تصرف و بازگشایی حدود ۳۰ هزار مترمربع از اراضی بستر رودخانه نمرود و فیروزکوه در مجاورت روستاهای سرخدشت، خمده و کلفور در محدوده عملکرد این شرکت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تورنه به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، علی اکبر حسینی رمدانی اظهار داشت: با همکاری گروه گشت و بازرسی آب های سطحی و واحد حقوقی این امور ۳۰ هزار مترمربع از بستر رودخانه نم رود و فیروزکوه رفع تصرف شد.

وی با بیان اینکه طی این عملیات حدود ۳۰ هزار مترمربع از اراضی بستر رودخانه با اخذ دستور قضایی و در معیت مامورین نیروی انتظامی رفع تصرف گردید افزود: طی این عملیات حدود هزار و ۵۰۰ اصله نهال در بستر رودخانه نم رود و فیروزکوه در دو روز کاری قلع و قمع شد.

حسینی خاطرنشان کرد: در راستای صیانت و حفاظت از رودخانه ها و مجاری آبهای سطحی و جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در حریم و بستر رودخانه ها، گروه گشت و بازرسی این امور بطور مداوم در منطقه در حال گشت زنی بوده و به محض شناسایی هر گونه ساخت و ساز غیر مجاز در بستر رودخانه ها و مسیل ها فوراً اقدامات قانونی لازم جهت رفع تصرف صورت می گیرد.

مدیر امور منابع آب فیروزکوه در پایان یادآور شد: امور منابع آب شهرستان فیروزکوه با توجه به وظیفه ذاتی خود بر اساس قانون با هر گونه تخلف در زمینه منابع آب های سطحی و زیرزمینی با اهتمام جدی برخورد قانونی خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا