تحقق وعده فرماندار در خصوص بازسازی دیوار ساحلی شهر فیروزکوه

خبرنگار:

سید مهرداد حسینی
فرماندار فیروزکوه گفت: در راستای رفع دغدغه مردم سه پروژه مدیریت بحران توسط فرمانداری فیروزکوه برای بازسازی دیوار ساحلی مرکز این شهر اجرایی می شود.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، محمد حیدری منش ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران از تحقق وعده در خصوص بازسازی دیوار ساحلی شهر فیروزکوه خبر داد و اظهار داشت: سه پروژه مدیریت بحران در شهر فیروزکوه توسط فرمانداری و در راستای رفع دغدغه مردم برای بازسازی دیوار ساحلی مرکز شهر فیروزکوه اجرایی می‌شود.

فرماندار فیروزکوه با اشاره به تأمین اعتبار لازم از سوی استاندار تهران گفت: اعتبار این پروژه‌ها از محل اعتبارات مدیریت بحران و پس از بازدید و دستور استاندار محترم تهران تحقق یافت و در حال حاضر در مرحله اجرا می‌باشد.

وی در خصوص تشریح جزئیات پروژه‌های قابل اجرا عنوان داشت: اولین پروژه تخریب و اجرای دیوار ساحلی نهر خیابان «تختی» برای نقاط آسیب دیده در سیل ١۴٠١ و ١۴٠٢ است که انشاالله انجام خواهد شد.

حیدری منش به پروژه دوم تخریب و اجرای کف بند پل خیابان مطهری و بازسازی پس از چند دهه اشاره کرد و افزود: پروژه سوم نیز مرمت و بازسازی نقاط آسیب دیده پایه دیوار حائل سنگی سراسر نهر «کنگرخانی» در شهر فیروزکوه می‌باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا